Pregled bibliografske jedinice broj: 1070450
Čitanje u ranoj adolescenciji
Čitanje u ranoj adolescenciji / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1070450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitanje u ranoj adolescenciji
(Reading in Early Adolescence)
Urednik/ci
Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita
Ostali urednici
Vickov, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2020
Stranica
195
ISBN
978-953-352-032-2
Ključne riječi
čitanje ; rana adolescencija ; navike čitanja
(reading ; early adolescence ; reading habits)
Sažetak
Monografija Čitanje u ranoj adolescenciji financirana je u sklopu Erasmus plus projekta Boys reading koji je dobio dvogodišnje financiranje za razdoblje od 2014. do 2016. godine i provodio se na tri razine: međunarodne suradnje u prijenosu ideja dobre prakse, implementaciji dobre prakse i istraživanju glavnih postavki i rezultata implementacije dobre prakse. Lista autora čiji su radovi sastavni dio ove publikacije ukazuje na različita područja znanstvenog bavljenja. Različite studije prikazane kroz poglavlja ove znanstvene monografije rezultat su istraživačkih aktivnosti koje su se provodile u okviru projekta Boys reading, ali i neovisnih studija koje su se u istom vremenskom razdoblju provodile u Republici Hrvatskoj. Sadržajno, ova monografija namijenjena je znanstvenicima, istraživačima, nastavnicima i studentima koji se bave područjem pismenosti, motivacije i uključenosti u čitanje, postignućima u čitalačkoj pismenosti i rodnim razlikama s obzirom na motivaciju i čitalačka postignuća. Monografija je podijeljena u tri dijela i njima pripadajuća poglavlja. Prvi dio uključuje četiri poglavlja s radovima o poticanju čitanja i stavovima prema čitanju. Drugi dio posvećen je temi poticanja čitanja kroz kurikulum i uključuje tri poglavlja, dok se u trećem dijelu u koji su uvrštena tri rada progovara se o čitateljskim navikama studenata te ulozi medija u razvijanju čitalačke pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tonći Kokić
(urednik)
Andreja Bubić
(urednik)
Anita Mandarić Vukušić
(urednik)
Ivana Batarelo Kokić
(urednik)