Pregled bibliografske jedinice broj: 1070439
Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva
Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije u nastavi Prirode i društva // Inovacije u vaspitanju i obrazovanju:digitalizacija, inovativni programi i modeli, naučni skup s međunarodnim učešćem / Mandak, Alija (ur.).
Kruševac: Učiteljski fakultet u Prizrenu, Leposavić Univerziteta u Prištini, 2017. str. 473-485
CROSBI ID: 1070439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje informacijske i komunikacijske
tehnologije u nastavi Prirode i društva
(The use of Information and Communication
Technologies in the Teaching of Nature and
Society subject)
Autori
Kiš-Novak, Darinka ; Lapat, Goran ; Oreški, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Inovacije u vaspitanju i obrazovanju:digitalizacija, inovativni programi i modeli, naučni skup s međunarodnim učešćem
Urednik/ci
Mandak, Alija
Izdavač
Učiteljski fakultet u Prizrenu, Leposavić Univerziteta u Prištini
Grad
Kruševac
Godina
2017
Raspon stranica
473-485
ISBN
978-86-84143-43-5
Ključne riječi
medij, nastava, učitelji, učenici
(media, teaching, teachers, pupils)
Sažetak
Današnji razvoj informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) pruža neograničene mogućnosti u poučavanju učenika u školi i izvan nje. Korištenjem naprednih IKT rješenja učenici bogate i nadopunjuju svoje znanje. Razvoj IKT dovodi do novih mogućnosti, ali i potreba, kako u svakodnevnom životu tako i u suvremenoj nastavi. No za korištenje IKT u nastavi moraju biti zadovoljeni neki uvjeti: kompetentan učitelj, posjedovanje računala i softvera te učenik. Rad pokazuje učestalost korištenja IKT u svakodnevnom poučavanju učenika razredne nastave u predmetu Priroda i društvo u Republici Hrvatskoj. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja prikupljeni anketnim upitnikom na prigodnom uzorku studenata (N=197) nakon odrađene stručno-pedagoške prakse. Deskriptivnom analizom se pokazalo da učitelji najviše koriste računalo u funkciji korištenja e-udžbenika i prikazivanja powerpoint prezentacija, dok učenici u nastavi ne koriste nikakve uređaje iz svijeta suvremenih IKT. Ako je cilj odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi pripremiti učenika za život i rad u promjenjivom društvu nikako se ne bi smjelo zaobići mogućnosti upotrebe digitalne tehnologije u nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb