Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070414

Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu


Cegur Radović, Tihana; Varičak, Ivana; Hadžić, Marijana
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, V (2019), 1; 77-91 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1070414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu
(Toyota - an example of how to turn a crisis into an opportunity)

Autori
Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana ; Hadžić, Marijana

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) V (2019), 1; 77-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
krizno komuniciranje ; krizna situacija ; poslovna kriza ; odnosi s javnošću ; strategije marketinga
(crisis communication ; crisis situation ; corporate crisis ; public relations ; marketing strategies)

Sažetak
Toyota je jedan od vodećih proizvođača automobila u svijetu. Toyotini automobili se proizvode u 29 zemalja i prodaju u preko 170 zemalja. Osnovana je 1937. godine i sjedište joj je u Toyota City u Japanu. Kao proizvođač automobila Toyota se usmjerila na okoliš, sigurnost u prometu i ostala socijalna pitanja u obliku građenja povjerenja i odnosa sa lokalnom zajednicom te neprofitnim organizacijama i stručnjacima. Krajnji cilj Toyote je utjecati na društvo i buduću mobilnost u potpunoj harmoniji s prirodom. Toyota je postavila novi izazov o održivoj proizvodnji i brizi za okoliš koji se obvezuje ispuniti do 2050 godine. Svako poduzeće bi trebalo planirati ponašanje u kriznim situacijama. Od planova za krizne situacije ne očekuje se da spriječe krize, nego se aktiviraju tek kad nastupi krizni događaj. Oni mogu ublažiti negativne posljedice krize i brže vratiti normalno stanje. Na temelju toga definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi kako dobro osmišljene strategije marketinga u kriznim situacijama mogu krizu pretvoriti u šansu. Slijedom navedenog postavljena je i hipoteza: za ostvarivanje uspjeha na tržištu i prevladavanje kriznih situacija potrebne su dobro istražene, analizirane i planirane strategije marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Tihana Cegur Radović (autor)

Avatar Url Ivana Varičak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Cegur Radović, Tihana; Varičak, Ivana; Hadžić, Marijana
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, V (2019), 1; 77-91 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Cegur Radović, T., Varičak, I. & Hadžić, M. (2019) Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu. Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, V (1), 77-91.
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Vari\v{c}ak, Ivana and Had\v{z}i\'{c}, Marijana}, year = {2019}, pages = {77-91}, keywords = {krizno komuniciranje, krizna situacija, poslovna kriza, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strategije marketinga}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {V}, number = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Toyota - kako krizu pretvoriti u \v{s}ansu}, keyword = {krizno komuniciranje, krizna situacija, poslovna kriza, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strategije marketinga} }
@article{article, author = {Cegur Radovi\'{c}, Tihana and Vari\v{c}ak, Ivana and Had\v{z}i\'{c}, Marijana}, year = {2019}, pages = {77-91}, keywords = {crisis communication, crisis situation, corporate crisis, public relations, marketing strategies}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Karlovcu}, volume = {V}, number = {1}, issn = {1848-3038}, title = {Toyota - an example of how to turn a crisis into an opportunity}, keyword = {crisis communication, crisis situation, corporate crisis, public relations, marketing strategies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font