Pregled bibliografske jedinice broj: 1070414
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu // Zbornik Veleučilišta u Karlovcu, V (2019), 1; 77-91 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1070414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Toyota - kako krizu pretvoriti u šansu
(Toyota - an example of how to turn a crisis into an opportunity)
Autori
Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana ; Hadžić, Marijana
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Karlovcu (1848-3038) V
(2019), 1;
77-91
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
krizno komuniciranje ; krizna situacija ; poslovna kriza ; odnosi s javnošću ; strategije marketinga
(crisis communication ; crisis situation ; corporate crisis ; public relations ; marketing strategies)
Sažetak
Toyota je jedan od vodećih proizvođača automobila u svijetu. Toyotini automobili se proizvode u 29 zemalja i prodaju u preko 170 zemalja. Osnovana je 1937. godine i sjedište joj je u Toyota City u Japanu. Kao proizvođač automobila Toyota se usmjerila na okoliš, sigurnost u prometu i ostala socijalna pitanja u obliku građenja povjerenja i odnosa sa lokalnom zajednicom te neprofitnim organizacijama i stručnjacima. Krajnji cilj Toyote je utjecati na društvo i buduću mobilnost u potpunoj harmoniji s prirodom. Toyota je postavila novi izazov o održivoj proizvodnji i brizi za okoliš koji se obvezuje ispuniti do 2050 godine. Svako poduzeće bi trebalo planirati ponašanje u kriznim situacijama. Od planova za krizne situacije ne očekuje se da spriječe krize, nego se aktiviraju tek kad nastupi krizni događaj. Oni mogu ublažiti negativne posljedice krize i brže vratiti normalno stanje. Na temelju toga definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi kako dobro osmišljene strategije marketinga u kriznim situacijama mogu krizu pretvoriti u šansu. Slijedom navedenog postavljena je i hipoteza: za ostvarivanje uspjeha na tržištu i prevladavanje kriznih situacija potrebne su dobro istražene, analizirane i planirane strategije marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu