Pregled bibliografske jedinice broj: 1070225
Primjeri poučavanja prirodoslovnih tema u nastavi učenika s autizmom
Primjeri poučavanja prirodoslovnih tema u nastavi učenika s autizmom. Balti: GlobeEdit, 2019 (ostalo)
CROSBI ID: 1070225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjeri poučavanja prirodoslovnih tema u
nastavi učenika s autizmom
(Examples of Teaching Natural Science Topics in
Teaching Students with Autism)
Autori
Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
GlobeEdit
Grad
Balti
Godina
2019
Stranica
73
ISBN
978-613-9-41634-9
Ključne riječi
autizam, dijete s posebnim potrebama, inkluzija u odgojnoobrazovne ustanove, STEM
(autism, a child with special needs, inclusion in educational institutions, STEM)
Sažetak
Provedenim istraživanjem dokazalo se da će učenik s autizmom više naučiti ako mu se nastava iz prirodih predmeta obogati konkretnim primjerima na koje učenik dobro reagira. U istraživanju je provedena nastavna tema Voće. Iako se čini da učenik nije potpuno usvojio pojmove ovim neposrednim konkretnim načinom po(d)učavanja, mora se uzeti u obzir da je u dva nastavna sata djelomično usvojio četiri pojma, uz dva puta vrednovanja, dok je na njemu klasičan način poučavanja (samo fotografijom) za jedan školski sat jedan pojam dovoljan, a ponekad i previše za usvojiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA