Pregled bibliografske jedinice broj: 1070217
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja, 2019., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1070217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i
studenata Učiteljskog fakulteta o
zastupljenosti izvanučioničke nastave iz
prirodoslovnog područja
(Attitudes and Opinions of Primary School
Teachers and Students of the Faculty of Teacher
Education on the Representation of Outdoor
Teaching in the Field of Naturale Sciences)
Autori
Bistrović, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
06.05
Godina
2019
Stranica
86
Mentor
Kiš-Novak, Darinka
Ključne riječi
izvanučionička nastava, prirodoslovno područje, iskustveno učenje, razredna nastava
(outdoor teaching, field work, natural sciences (STEM), learning through experience, lower primary classes)
Sažetak
Izvanučionička nastava temelji se na učenju otkrivanjem, na iskustvenom učenju koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Takva nastava podrazumjeva uporabu primarnih izvora znanja, potiče promatranje, samostalna istraživanja, zaključivanje te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Planiranje i provođenje izvanučioničke nastave zahtjeva veliki angažman učitelja, stoga je jedno od pitanja provode li učitelji takvu nastavu i koliko često. Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati samoprocjenu učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja (STEM). U istraživanju je sudjelovalo 146 ispitanika, 72 studenata Učiteljskog fakulteta te 74 učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja prerijetko zastupljena. Godine radnog staža ne utjeću značajno na organizaciju i provedbu izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja. Budući i sadašnji učitelji smatraju da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja nešto češće zastupljena nakon uvođenja HNOS-a, no unatoč svemu trebalo bi je češće i detaljnije provoditi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija