Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070217

Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja


Bistrović, Maja
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja, 2019., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1070217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja
(Attitudes and Opinions of Primary School Teachers and Students of the Faculty of Teacher Education on the Representation of Outdoor Teaching in the Field of Naturale Sciences)

Autori
Bistrović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
06.05

Godina
2019

Stranica
86

Mentor
Kiš-Novak, Darinka

Ključne riječi
izvanučionička nastava, prirodoslovno područje, iskustveno učenje, razredna nastava
(outdoor teaching, field work, natural sciences (STEM), learning through experience, lower primary classes)

Sažetak
Izvanučionička nastava temelji se na učenju otkrivanjem, na iskustvenom učenju koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Takva nastava podrazumjeva uporabu primarnih izvora znanja, potiče promatranje, samostalna istraživanja, zaključivanje te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Planiranje i provođenje izvanučioničke nastave zahtjeva veliki angažman učitelja, stoga je jedno od pitanja provode li učitelji takvu nastavu i koliko često. Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati samoprocjenu učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja (STEM). U istraživanju je sudjelovalo 146 ispitanika, 72 studenata Učiteljskog fakulteta te 74 učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja prerijetko zastupljena. Godine radnog staža ne utjeću značajno na organizaciju i provedbu izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja. Budući i sadašnji učitelji smatraju da je izvanučionička nastava iz prirodoslovnog područja nešto češće zastupljena nakon uvođenja HNOS-a, no unatoč svemu trebalo bi je češće i detaljnije provoditi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darinka Kiš-Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bistrović, Maja
Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja, 2019., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Čakovec
Bistrović, M. (2019) 'Stavovi i mišljenja učitelja razredne nastave i studenata Učiteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanučioničke nastave iz prirodoslovnog područja', diplomski rad, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bistrovi\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {86}, keywords = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, prirodoslovno podru\v{c}je, iskustveno u\v{c}enje, razredna nastava}, title = {Stavovi i mi\v{s}ljenja u\v{c}itelja razredne nastave i studenata U\v{c}iteljskog fakulteta o zastupljenosti izvanu\v{c}ioni\v{c}ke nastave iz prirodoslovnog podru\v{c}ja}, keyword = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, prirodoslovno podru\v{c}je, iskustveno u\v{c}enje, razredna nastava}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bistrovi\'{c}, Maja}, year = {2019}, pages = {86}, keywords = {outdoor teaching, field work, natural sciences (STEM), learning through experience, lower primary classes}, title = {Attitudes and Opinions of Primary School Teachers and Students of the Faculty of Teacher Education on the Representation of Outdoor Teaching in the Field of Naturale Sciences}, keyword = {outdoor teaching, field work, natural sciences (STEM), learning through experience, lower primary classes}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font