Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070210

Metodički postupci u nastavi Solfeggia


Liščić, Zrinka
Metodički postupci u nastavi Solfeggia, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 1070210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički postupci u nastavi Solfeggia
(Methods of teaching Solfeggio)

Autori
Liščić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
06.07

Godina
2020

Stranica
95

Mentor
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
Solfeggio, metodički postupci, slušanje, pjevanje, intonacijska i ritamska znanja i vještine
(Solfeggio, methods, listening, singing, intonation and rhythmic knowledge and skills)

Sažetak
Solfeggio je predmet zastupljen u osnovnim i srednjim glazbenim i plesnim školama. Cilj je predmeta Solfeggio stjecanje intonacijskih i ritamskih znanja i umijeća potrebnih za razumijevanje glazbene strukture. Razumjeti glazbenu strukturu znači biti u stanju zapisati notama auditivno prezentiranu ili samostalno stvorenu glazbu odnosno misaono u sebi pretvoriti notama zapisanu glazbu ili istu glasno otpjevati. Stjecanju i uvježbavanju tih intonacijskih i ritamskih znanja i vještina služe aktivnosti slušanja i aktivnosti pjevanja. Potrebno je osvijestiti funkciju samog predmeta, jer je isti osnova i temelj svim ostalim glazbenim predmetima s kojima se učenici susreću u glazbenim i plesnim školama. Za uspješnu provedbu i realizaciju nastave neophodne su metodičke kompetencije učitelja te će takva nastava rezultirati ostvarenju odgojno-obrazovnih ciljeva. Važno je motivirati i potaknuti učenike na rad kako bi stekli relevantnu glazbenu naobrazbu tijekom školovanja. Učitelji predmeta Solfeggio vode se Nastavnim planovima i programima predškolskog i osnovnog obrazovanja za glazbene i plesne škole iz 2006. godine i Nastavnim planovima i programima za srednje glazbene i plesne škole iz 2008. godine gdje je kroz godine obrazovanja detaljno prikazan i objašnjen nastavni sadržaj koji bi učenici trebali usvojiti na određenoj razini školovanja. Cilj je rada prikazati sadržaje i aktivnosti u nastavi Solfeggia, njihovu zastupljenost, prednosti i nedostatke te metodičke postupke na primjerima iz prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)

Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Liščić, Zrinka
Metodički postupci u nastavi Solfeggia, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
Liščić, Z. (2020) 'Metodički postupci u nastavi Solfeggia', diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Li\v{s}\v{c}i\'{c}, Zrinka}, year = {2020}, pages = {95}, keywords = {Solfeggio, metodi\v{c}ki postupci, slu\v{s}anje, pjevanje, intonacijska i ritamska znanja i vje\v{s}tine}, title = {Metodi\v{c}ki postupci u nastavi Solfeggia}, keyword = {Solfeggio, metodi\v{c}ki postupci, slu\v{s}anje, pjevanje, intonacijska i ritamska znanja i vje\v{s}tine}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Li\v{s}\v{c}i\'{c}, Zrinka}, year = {2020}, pages = {95}, keywords = {Solfeggio, methods, listening, singing, intonation and rhythmic knowledge and skills}, title = {Methods of teaching Solfeggio}, keyword = {Solfeggio, methods, listening, singing, intonation and rhythmic knowledge and skills}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font