Pregled bibliografske jedinice broj: 1070210
Metodički postupci u nastavi Solfeggia
Metodički postupci u nastavi Solfeggia, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1070210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički postupci u nastavi Solfeggia
(Methods of teaching Solfeggio)
Autori
Liščić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
06.07
Godina
2020
Stranica
95
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
Solfeggio, metodički postupci, slušanje, pjevanje, intonacijska i ritamska znanja i vještine
(Solfeggio, methods, listening, singing, intonation and rhythmic knowledge and skills)
Sažetak
Solfeggio je predmet zastupljen u osnovnim i srednjim glazbenim i plesnim školama. Cilj je predmeta Solfeggio stjecanje intonacijskih i ritamskih znanja i umijeća potrebnih za razumijevanje glazbene strukture. Razumjeti glazbenu strukturu znači biti u stanju zapisati notama auditivno prezentiranu ili samostalno stvorenu glazbu odnosno misaono u sebi pretvoriti notama zapisanu glazbu ili istu glasno otpjevati. Stjecanju i uvježbavanju tih intonacijskih i ritamskih znanja i vještina služe aktivnosti slušanja i aktivnosti pjevanja. Potrebno je osvijestiti funkciju samog predmeta, jer je isti osnova i temelj svim ostalim glazbenim predmetima s kojima se učenici susreću u glazbenim i plesnim školama. Za uspješnu provedbu i realizaciju nastave neophodne su metodičke kompetencije učitelja te će takva nastava rezultirati ostvarenju odgojno-obrazovnih ciljeva. Važno je motivirati i potaknuti učenike na rad kako bi stekli relevantnu glazbenu naobrazbu tijekom školovanja. Učitelji predmeta Solfeggio vode se Nastavnim planovima i programima predškolskog i osnovnog obrazovanja za glazbene i plesne škole iz 2006. godine i Nastavnim planovima i programima za srednje glazbene i plesne škole iz 2008. godine gdje je kroz godine obrazovanja detaljno prikazan i objašnjen nastavni sadržaj koji bi učenici trebali usvojiti na određenoj razini školovanja. Cilj je rada prikazati sadržaje i aktivnosti u nastavi Solfeggia, njihovu zastupljenost, prednosti i nedostatke te metodičke postupke na primjerima iz prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)