Pregled bibliografske jedinice broj: 1070197
Upravljanje odnosima s kupcima u menadžmentu brodarskih poduzeća
Upravljanje odnosima s kupcima u menadžmentu brodarskih poduzeća, 2019., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1070197 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima u menadžmentu brodarskih poduzeća
(Customer Relationship Management in Shipping Companies)
Autori
Zoretić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.09
Godina
2019
Stranica
66
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
brodarska poduzeća ; informacijske tehnologije menadžment ; menadžment upravljanja odnosima s kupcima
(customer relationship management ; information technology ; Maersk ; management ; shipping companies)
Sažetak
Brodarska poduzeća, a s obzirom na svakodnevne izazove s kojima se susreću, izuzetno bi teško mogla opstati bez djelotvornog menadžmenta. Uspješan brodarski menadžment pridonosi brodarskim poduzećima brzo i efikasno prilagođavanje okruženju u kojem djeluju sklonom čestim i nepredvidivim promjenama. S obzirom na diferencijaciju brodarskog tržišta, kupci sve više obraćaju pažnju na usluge koje nude dodatne vrijednosti, odnosno konstantnu korisničku podršku. Zbog sve većih potreba za personalizacijom usluga i stvaranjem „zdravih“ partnerskih odnosa brodarska poduzeća uvode u svoje poslovanje menadžment upravljanja odnosima s kupcima. Takav moderan način poslovanja kupce predstavlja objektima cjelokupnog procesa pri čemu se naglasak postavlja na rastući trend primjene informacijskih tehnologija i raznovrsnih računalnih alata. Primjena istih olakšava odvijanje cjelokupnih poslovnih procesa i omogućuje brodarskim poduzećima superiornu poziciju na konkurentnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport