Pregled bibliografske jedinice broj: 1070082
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra // Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru, 14 (2020), 183-204 doi:10.21857/y7v64twppy (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1070082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra
(KEY DETERMINANTS IN PLANNING AND CREATING THE CONCEPT OF A MODERN SHOPPING CENTER)
Autori
Briš Alić, Martina ; Harc, Martina ; Romić, Sanja
Izvornik
Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru (1846-9787) 14
(2020);
183-204
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
trgovački centar, maloprodaja, lokacija, konkurencija, sastav zakupnika
(shopping center, retail, location, competition, tenant mix)
Sažetak
Trgovački centri kao suvremene potrošačke strukture posljedica su današnjega potrošačkog načina života i neizostavan su dio svakodnevice. U ovome su radu predstavljene ključne odrednice nužne pri planiranju i kreiranju suvremenoga uspješnoga trgovačkog centra. Definirano je pet ključnih odrednica: istraživanje tržišta potencijalnih kupaca, lokacija i pristupačnost, konkurencija, veličina i dizajn centra te sastav zakupnika. U radu je predstavljena i međusobna korelacija ključnih čimbenika te je zaključeno da isključivo ispunjenje svih navedenih čimbenika rezultira uspješnim i profitabilnim projektom, što je dokazano analizom slučaja trgovačkoga centra Portanova u Osijeku. Podaci su prikupljeni iz primarnih i sekundarnih izvora. Primarni podaci prikupljeni su metodom promatranja i provedbom anketnoga istraživanja, a kao izvor sekundarnih podataka korištena su prethodna istraživanja te podaci trgovačkih centara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus