Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070082

Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra


Briš Alić, Martina; Harc, Martina; Romić, Sanja
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra // Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru, 14 (2020), 183-204 doi:10.21857/y7v64twppy (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1070082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra
(KEY DETERMINANTS IN PLANNING AND CREATING THE CONCEPT OF A MODERN SHOPPING CENTER)

Autori
Briš Alić, Martina ; Harc, Martina ; Romić, Sanja

Izvornik
Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru (1846-9787) 14 (2020); 183-204

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
trgovački centar, maloprodaja, lokacija, konkurencija, sastav zakupnika
(shopping center, retail, location, competition, tenant mix)

Sažetak
Trgovački centri kao suvremene potrošačke strukture posljedica su današnjega potrošačkog načina života i neizostavan su dio svakodnevice. U ovome su radu predstavljene ključne odrednice nužne pri planiranju i kreiranju suvremenoga uspješnoga trgovačkog centra. Definirano je pet ključnih odrednica: istraživanje tržišta potencijalnih kupaca, lokacija i pristupačnost, konkurencija, veličina i dizajn centra te sastav zakupnika. U radu je predstavljena i međusobna korelacija ključnih čimbenika te je zaključeno da isključivo ispunjenje svih navedenih čimbenika rezultira uspješnim i profitabilnim projektom, što je dokazano analizom slučaja trgovačkoga centra Portanova u Osijeku. Podaci su prikupljeni iz primarnih i sekundarnih izvora. Primarni podaci prikupljeni su metodom promatranja i provedbom anketnoga istraživanja, a kao izvor sekundarnih podataka korištena su prethodna istraživanja te podaci trgovačkih centara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

Profili:

Avatar Url Martina Harc (autor)

Avatar Url Martina Briš-Alić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Briš Alić, Martina; Harc, Martina; Romić, Sanja
Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra // Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru, 14 (2020), 183-204 doi:10.21857/y7v64twppy (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Briš Alić, M., Harc, M. & Romić, S. (2020) Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra. Radovi Zavoda za znanstveni i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru, 14, 183-204 doi:10.21857/y7v64twppy.
@article{article, author = {Bri\v{s} Ali\'{c}, Martina and Harc, Martina and Romi\'{c}, Sanja}, year = {2020}, pages = {183-204}, DOI = {10.21857/y7v64twppy}, keywords = {trgova\v{c}ki centar, maloprodaja, lokacija, konkurencija, sastav zakupnika}, journal = {Radovi Zavoda za znanstveni i umjetni\v{c}ki rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru}, doi = {10.21857/y7v64twppy}, volume = {14}, issn = {1846-9787}, title = {Klju\v{c}ne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgova\v{c}kog centra}, keyword = {trgova\v{c}ki centar, maloprodaja, lokacija, konkurencija, sastav zakupnika} }
@article{article, author = {Bri\v{s} Ali\'{c}, Martina and Harc, Martina and Romi\'{c}, Sanja}, year = {2020}, pages = {183-204}, DOI = {10.21857/y7v64twppy}, keywords = {shopping center, retail, location, competition, tenant mix}, journal = {Radovi Zavoda za znanstveni i umjetni\v{c}ki rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru}, doi = {10.21857/y7v64twppy}, volume = {14}, issn = {1846-9787}, title = {KEY DETERMINANTS IN PLANNING AND CREATING THE CONCEPT OF A MODERN SHOPPING CENTER}, keyword = {shopping center, retail, location, competition, tenant mix} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font