Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1069829

Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku


Tomislav Jagušt
Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku, 2018., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1069829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku
(Multiplatform system for improvement of learning in early primary school education based on digital interactive contents, gamification and adaptivity to the student)

Autori
Tomislav Jagušt

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
28.05

Godina
2018

Stranica
147

Mentor
Ivica Botički

Ključne riječi
Mobilno učenje ; tehnologijom podržano učenje ; model sustava za mobilno učenje ; igrifikacija ; digitalne obrazovne lekcije
(Mobile learning ; technology enhanced learning ; model of the mobile learning system ; gamification ; digital educational lessons)

Sažetak
Sustavi za mobilno učenje omogućavaju korisnicima uključivanje u proces učenja u svakom trenutku, neovisno o okruženju u kojem se nalaze. Istovremeno, ovi sustavi pred svoje korisnike stavljaju neke specifične zahtjeve, npr. vrlo kratko vrijeme trajanja pojedine nastavne lekcije, visoku razinu interaktivnosti i komunikacije s drugim korisnicima, specifične oblike navigacije prilagođene dimenzijama uređaja za mobilno učenje, ovisnost sadržaja o kontekstu u kojem se učenje odvija i sl. Cilj znanstvenog istraživanja u ovom doktorskom radu bio je istražiti područje mobilnog učenja i sustave za izradu i izvođenje digitalnih interaktivnih obrazovnih lekcija, te predložiti i opisati vlastiti model skalabilnog, proširivog i interaktivnog sustava za mobilno učenje. Nadalje, predložen je model podataka koji opisuje digitalne obrazovne lekcije te omogućava njihovu pohranu i prenošenje. Predložen je i model obrazovnih programskih komponenti koje se mogu ugraditi u digitalne obrazovne lekcije čime se povećava njihova interaktivnost i višekratna upotrebljivost. Istražene su mogućnosti i potencijalne prednosti i nedostatci upotrebe igrifikacije u digitalnim obrazovnim lekcijama. Na temelju opisanog modela izgrađen je prototip sustava računalnog podučavanja koji implementira izabrane elemente igara koji se najčešće koriste u igrifikaciji. Verifikacija je obavljena kroz seriju eksperimentalnih tretmana u nižim razredima osnovne škole, a prikupljeni podaci su analizirani i obrađeni primjenom algoritama strojnog učenja, čiji rezultat je poslužio kao osnova za prepoznavanje tri obrasca ponašanja učenika. Na temelju navedenih obrazaca predložen je algoritam za prilagođavanje interaktivnih obrazovnih digitalnih lekcija učeniku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivica Botički (mentor)

Avatar Url Tomislav Jagušt (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomislav Jagušt
Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku, 2018., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Tomislav Jagušt (2018) 'Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku', doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {147}, keywords = {Mobilno u\v{c}enje, tehnologijom podr\v{z}ano u\v{c}enje, model sustava za mobilno u\v{c}enje, igrifikacija, digitalne obrazovne lekcije}, title = {Vi\v{s}eplatformski sustav za unaprje\djenje u\v{c}enja u ranom osnovno\v{s}kolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadr\v{z}ajima, na\v{c}elima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava u\v{c}eniku}, keyword = {Mobilno u\v{c}enje, tehnologijom podr\v{z}ano u\v{c}enje, model sustava za mobilno u\v{c}enje, igrifikacija, digitalne obrazovne lekcije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {147}, keywords = {Mobile learning, technology enhanced learning, model of the mobile learning system, gamification, digital educational lessons}, title = {Multiplatform system for improvement of learning in early primary school education based on digital interactive contents, gamification and adaptivity to the student}, keyword = {Mobile learning, technology enhanced learning, model of the mobile learning system, gamification, digital educational lessons}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font