Pregled bibliografske jedinice broj: 1069790
Logistika hotelskog poslovanja
Logistika hotelskog poslovanja. Split: Redak, 2020 (monografija)
CROSBI ID: 1069790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logistika hotelskog poslovanja
(Hotel business logistics)
Autori
Šerić, Neven ; Dadić, Mario ; Radas, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2020
Stranica
164
ISBN
978-953-336-656-2
Ključne riječi
Logistika ; Hotel ; Poslovanje
(Logistics ; Hotel ; Business)
Sažetak
Rast konkurencije u hotelskom poslovanju nametnuo je drugačije pristupe u upravljanju hotelskim operacijama i procesima. Logistika u hotelskom poslovanju kao svekolika podrška svim aktivnostima koje podrazumijeva integrirani hotelski proizvod prerasla je u jednu od ključnih platformi jačanja konkurentnosti, diferencijacije hotelskih proizvoda i usluga i optimizacije. Autori su temeljem konzultantske prakse u hotelskom sektoru istu povezali s recentnom teorijom i nalazima vlastitih istraživanja te predstavili primjenjive operativne, taktičke i strateške smjernice u logističkim aktivnostima upravljanju hotelskom nabavom, prodajom, načinima korištenja business intellignece alata u hotelskom poslovanju, praćenja i istraživanja turističkih tržišta te promocijom hotela. U knjizi su predstavljena aktualna međunarodna iskustva te dobra praksa projekata na kojima su autori bili angažirani ili su proveli određena istraživanja. Knjiga predstavlja nadogradnju objavljenih Istraživanja tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić, 2014) i Upravljanja marketingom hotela (Šerić, Jakšić Stojanović, Jerkunica, 2019). Materija u knjizi je razrađena kroz 7 poglavlja i 25 pod poglavlja u kojima autori logičnim slijedom povezuju teoriju s dobro međunarodnom i domaćom praksom vrednujući materiju i temeljem nalaza vlastitih istraživanja. Ovo je prvo djelo na hrvatskom jeziku koje obrađuje logistiku hotelskog poslovanja. Knjiga je praktična za samostalnu edukaciju, a posebno će koristiti menadžerima hotela, srednje i vrhovne razine. U knjizi su predstavljeni mnogi alati kojima se može ocijeniti efikasnost postojećih logističkih aktivnosti u nabavi, prodaji, promociji i drugim područjima hotelskog poslovanja. Pored toga u knjizi su date konkretne smjernice prema kojima se može samostalno oblikovati marketinški informacijski sustav , kao i efikasan prodajno promotivni sustav putem za tu svrhu namijenjenih portala na Internetu. Predstavljena materija je iskoristiva za smanjenje troškova, rast godišnje popunjenosti i rast lojalnosti gostiju za sve hotele, bez obzira na veličinu smještajnih kapaciteta, kategorizaciju i sadržajni kontekst. Unapređivanjem postojećih i implementacijom u knjizi predstavljenih novih logističkih aktivnosti hotelski subjekt će povećati godišnju popunjenost, sniziti udio troškova u godišnjem prihodu, povećati zaradu i brojnosti lojalnih gostiju. Dovoljno razloga da detaljno pročitate knjigu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split