Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1069758

Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO


Rončević Zubković, Barbara; Ožbolt, Dino
Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 63-91 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1069758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO
(Flow experience in elementary school students gifted in visual arts within LIADO program)

Autori
Rončević Zubković, Barbara ; Ožbolt, Dino

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 1-2; 63-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
likovna darovitost ; okruženje za učenje ; talent ; zadovoljstvo ; zanesenost
(gifted ; visual arts ; learning environment ; talent ; satisfaction ; flown)

Sažetak
Cilj je ovog rada ispitati doživljavaju li likovno daroviti učenici viših razreda osnovne škole iskustvo zanesenosti prilikom uključivanja u aktivnosti koje se odvijaju u sklopu programa LIADO (Likovno-istraživački atelijer darovitih osnovnoškolaca) te prepoznaju li nastavnice- mentorice stanje zanesenosti kod učenika i stvaraju li okruženje učenja koje pridonosi njegovom doživljavanju. Također, ispitano je jesu li učenici zadovoljni programom te postoji li povezanost između iskustva zanesenosti i zadovoljstva učenika programom. Doživljaj zanesenosti kod učenika i njihovo zadovoljstvo ispitano je upitnikom, dok su s tri nastavnice- mentorice provedeni polustrukturirani intervjui. Rezultati su pokazali da je većina učenika doživjela iskustvo zanesenosti tijekom aktivnosti u programu, a i mentorice su prepoznale takvo stanje kod učenika. Mentorice su u poučavanje integrirale elemente nužne za nastanak iskustva zanesenosti kod učenika. Učenici su bili generalno zadovoljni programom, a viša percepcija značajki zanesenosti bila je povezana s većim zadovoljstvom učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević Zubković, Barbara; Ožbolt, Dino
Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 63-91 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Rončević Zubković, B. & Ožbolt, D. (2020) Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO. Napredak (Zagreb), 161 (1-2), 63-91.
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c} Zubkovi\'{c}, Barbara and O\v{z}bolt, Dino}, year = {2020}, pages = {63-91}, keywords = {likovna darovitost, okru\v{z}enje za u\v{c}enje, talent, zadovoljstvo, zanesenost}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovno\v{s}kolaca u programu LIADO}, keyword = {likovna darovitost, okru\v{z}enje za u\v{c}enje, talent, zadovoljstvo, zanesenost} }
@article{article, author = {Ron\v{c}evi\'{c} Zubkovi\'{c}, Barbara and O\v{z}bolt, Dino}, year = {2020}, pages = {63-91}, keywords = {gifted, visual arts, learning environment, talent, satisfaction, flown}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Flow experience in elementary school students gifted in visual arts within LIADO program}, keyword = {gifted, visual arts, learning environment, talent, satisfaction, flown} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Complete





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font