Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1069022

Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva


Edita, Borić; Marta, Zečević
Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva // Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 255-266 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1069022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva
(Homework Quality in Nature and Society Classes)

Autori
Edita, Borić ; Marta, Zečević

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 255-266

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
domaća zadaća, elementi vrjednovanja, kvaliteta domaće zadaće, Priroda i društvo
(homework, evaluation elements, homework quality, Nature and Society)

Sažetak
Suvremeni pristup planiranju nastavnoga procesa podrazumijeva i pomno planiranje učenikova samostalnoga rada kod kuće. Uloga i učestalost zadavanja domaćih zadaća razlikuju se u odnosu na pojedine nastavne predmete te potrebe i interese učenika. S tim se u svezi u radu predstavljaju promišljanja o ulozi domaćih zadaća u nastavi Prirode i društva. Budući da su one čest (nerijetko i velik) dio svakodnevice većine učenika, posebice učenika nižih razreda osnovne škole, jasna je potreba za promišljanjem o njihovoj svrsi, učinkovitosti i vrjednovanju. Stoga je cilj rada bio istražiti s kojom svrhom budući učitelji razredne nastave, odnosno studenti četvrte godine Učiteljskoga studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i dislociranoga studija u Slavonskome Brodu, zadaju domaće zadaće iz Prirode i društva. Domaće su zadaće analizirane u kontekstu njihova razumijevanja uloge domaće zadaće, odnosno ciljeva s kojima ih zadaju, znanja, vještina i sposobnosti koje njima žele razvi(ja)ti te elemenata koje će vrjednovati. Rezultati pokazuju da studenti domaće zadaće uglavnom zadaju s ciljem reprodukcije činjeničnih znanja te da ne navode mjerljive ishode niti elemente vrjednovanja. Iz toga se zaključuje da je potrebno buduće učitelje tijekom studija osposobiti za svrhovito i promišljeno osmišljavanje domaćih zadaća kojima će kod učenika poticati više kognitivne procese i istraživački pristup sadržajima Prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Edita, Borić; Marta, Zečević
Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva // Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 255-266 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Edita, B. & Marta, Z. (2020) Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizarevikj, J. (ur.)Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings.
@article{article, author = {Edita, Bori\'{c} and Marta, Ze\v{c}evi\'{c}}, year = {2020}, pages = {255-266}, keywords = {doma\'{c}a zada\'{c}a, elementi vrjednovanja, kvaliteta doma\'{c}e zada\'{c}e, Priroda i dru\v{s}tvo}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Kvaliteta doma\'{c}ih zada\'{c}a u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {doma\'{c}a zada\'{c}a, elementi vrjednovanja, kvaliteta doma\'{c}e zada\'{c}e, Priroda i dru\v{s}tvo}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Edita, Bori\'{c} and Marta, Ze\v{c}evi\'{c}}, year = {2020}, pages = {255-266}, keywords = {homework, evaluation elements, homework quality, Nature and Society}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Homework Quality in Nature and Society Classes}, keyword = {homework, evaluation elements, homework quality, Nature and Society}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font