Pregled bibliografske jedinice broj: 1068966
RAZLIKE U STORYTELLINGU (KAPACITETU ZA PRIPOVIJEDANJE PRIČA) IZMEĐU STUDENATA ISTOČNE I ZAPADNE KULTURNE TRADICIJE
RAZLIKE U STORYTELLINGU (KAPACITETU ZA PRIPOVIJEDANJE PRIČA) IZMEĐU STUDENATA ISTOČNE I ZAPADNE KULTURNE TRADICIJE // DHS - DRUŠTVENE I HUMANISTIČKE STUDIJE Časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli, 2 (2020), 11; 409-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1068966 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE U STORYTELLINGU (KAPACITETU ZA
PRIPOVIJEDANJE PRIČA) IZMEĐU STUDENATA
ISTOČNE I ZAPADNE KULTURNE TRADICIJE
(DIFFERENCES IN STORYTELLING (CAPACITY FOR
STORYTELLING) BETWEEN STUDENTS OF EASTERN
AND WESTERN CULTURAL TRADITIONS)
Autori
Gregurić, Mirjana ; Bakić-Tomić, Ljubica
Izvornik
DHS - DRUŠTVENE I HUMANISTIČKE STUDIJE Časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli (2490-3604) 2
(2020), 11;
409-427
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pripovijedanje priče ; sposobnost (kapacitet) za pripovijedanje priča ; dimenzije storytellinga ; studenti zapadne i istočne kulturne tradicije
(storytelling ; ability (capacity) to tell stories ; dimensions of storytelling ; students of Western and Eastern cultural traditions)
Sažetak
S obzirom na to da je storytelling pristup u poučavanju koji je usmjeren na učenika/studenta i koji potiče duboko i osobno učenje, svrha ovoga istraživanja je potaknuti veće korištenje storytellinga u nastavi kako bi učenici/studenti lakše i brže učili i unaprijedili svoja postignuća.Ovo je istraživanje poduzeto s ciljem da se ispita kapacitet za storytelling kod studenata učiteljskog i nastavničkih fakulteta u Republici Hrvatskoj (uzorak su činili 104 studenta Sveučilišta u Zagrebu), te provede detaljna analiza dimenzija kapaciteta za pripovijedanje priča, kako bi se mogli usporediti s nalazima drugih istraživača za zemlje zapadne kulture (SAD iNjemačka), te zemlje istočne kulture (Kina i Vijetnam), kao i da se istraže razlike u percepciji storytellinga između studenata koji pripadaju istočnoj odnosno zapadnoj kulturnoj tradiciji. Ovo istraživanje je učinjeno posebno iz razloga jer u Republici Hrvatskoj do sada nije bilo sličnih istraživanja. Također se željelo saznati kako kulturalne razlike utječu na tu percepciju. Rezultati istraživanja su iznenađujući, jer se pokazalo da su hrvatski studenti najbliži američkim studentima po dimenzijama kapaciteta za pripovijedanje priča, a to znači da su hrvatski studenti bliži američkim nego njemačkim studentima iako i s njemačkim studentima postoji povezanost ali je nešto manja. U odnosu na studente istočne kulture nađena je nevjerojatna sličnost hrvatskih studenata s vijetnamskim studentima i to u jednoj dimenziji storytellinga, a to su uvjerenja i vjerovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- INDEXED IN SOCIAL SCIENCES
- (ISI)International Scientific Indexing
- EBSCO