Pregled bibliografske jedinice broj: 1068742
Dosadašnja iskustva u radu s ranjivim društvenim skupinama kao osnova pripreme javnih službenika za rad s izbjeglicama i migrantima
Dosadašnja iskustva u radu s ranjivim društvenim skupinama kao osnova pripreme javnih službenika za rad s izbjeglicama i migrantima // Izazovi migracija i integracije za javnu upravu / Barbić, Jakša (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2020. str. 117-136
CROSBI ID: 1068742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dosadašnja iskustva u radu s ranjivim društvenim
skupinama kao osnova pripreme
javnih službenika za rad s izbjeglicama i
migrantima
(Previous experiences in working with vulnerable
social groups as a basis for preparing public
servants to work with refugees and migrants)
Autori
Vukojičić Tomić, Tijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izazovi migracija i integracije za javnu upravu
Urednik/ci
Barbić, Jakša
Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
117-136
ISBN
978-953-347-289-8
Ključne riječi
izbjeglice i migranti, ranjive društvene skupine, zapošljavanje i obrazovanje, studija slučaja
(refugees and migrants, vulnerable social groups, employment and education, case study)
Sažetak
U radu se polazi od pretpostavke da pojedine mjere u zaštiti ranjivih skupina u Hrvatskoj mogu poslužiti kao osnova pripreme javnih službenika za rad s migrantima. Naime, javne politike koje se donose posljednjih nekoliko desetljeća i čija je temeljna svrha integracija različitih društvenih skupina koje se nalaze u nepovoljnom položaju, sadrže čitav niz takvih mjera koje, barem u određenoj mjeri, dovode do učinaka zbog kojih su donesene. Kako bi se ispitala mogućnost primjene takvih mjera u radu s migrantima, u radu se prvo analiziraju donesene mjere u zaštiti pojedinih nacionalnih manjina te stvarni učinci tih mjera. Razmatra se mogućnost njihove primjene u radu s migrantima, osobito u području zapošljavanja i rada uzimajući u obzir dosadašnja iskustva javnih službenika i izazove u integraciji migranata u tim područjima. Među mjerama koje se donose radi bolje integracije nacionalnih manjina u društvo, posebno se ističe uvođenje suradnika-pomagača koji poznaju romski jezik u škole kao pomoć učitelju razredne nastave te se stoga provodi istraživanje kojim se žele utvrditi njihov utjecaj na školski uspjeh učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo