Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1068496

DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA


Svedružić, Antonio; Ptičar, Danijel
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA // Politehnika, 4 (2020), 1; 37-50 doi:10.36978/cte.4.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1068496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA
(DIDACTIC AND TECHNOLOGICAL EVALUATION OF THE ARDUINO PLATFORM: A CASE STUDY)

Autori
Svedružić, Antonio ; Ptičar, Danijel

Izvornik
Politehnika (2584-5373) 4 (2020), 1; 37-50

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Arduino ; didaktički elementi vrednovanje ; konstruktivističko učenje ; mikroupravljač ; tehnički elementi vrednovanja.
(Arduino ; didactic elements of evaluation ; constructivist learning ; microcontroller ; technological elements of evaluation.)

Sažetak
S obzirom na sve češću primjenu platforme Arduino u nastavi mnogih školskih predmeta nameće se pitanje njene didaktičke i tehničke vrijednosti. Zbog toga je provjereno u kojoj mjeri platforma Arduino omogućuje konstruktivističko, samoregulirano, kontekstualno i suradničko učenje te podupire li navedene oblike učenja njeno tehničko oblikovanje. Na uzorku učitelja i nastavnika iz tzv. STEM područja (N=40) s iskustvom u radu na platformi anketnim upitnikom su provjereni didaktički i tehnički elementi vrednovanja. Uz to, procjena didaktičke i tehničke vrijednosti platforme dodatno je provjerena intervjuom s obrazovnim stručnjacima koji imaju iskustvo u primjeni platforme u nastavi. Ukupno gledajući, dobiveni rezultati pokazuju da učitelji i nastavnici pozitivno procjenjuju sve didaktičke sastavnice učenja i tehnička obilježja platforme, a osobito visoko konstruktivističku i kontekstualnu mogućnost učenja pomoću platforme. Rezultati intervjua dodatno su potvrdili njenu obrazovnu vrijednost i pokazali da platforma omogućuje aktivno učenje u realnom okruženju, kontekstualno učenje koje potiče motivaciju, suradnju s ostalim učenicima i samoučenje podržano velikom bazom online projekata. Doprinos prikazane evaluacije je ukazati na didaktičke i tehničke mogućnosti platforme s ciljem značajnijeg korištenja njezinog obrazovnog i znanstvenog potencijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonio Svedružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.politehnika.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Svedružić, Antonio; Ptičar, Danijel
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA // Politehnika, 4 (2020), 1; 37-50 doi:10.36978/cte.4.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Svedružić, A. & Ptičar, D. (2020) DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA. Politehnika, 4 (1), 37-50 doi:10.36978/cte.4.1.4.
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio and Pti\v{c}ar, Danijel}, year = {2020}, pages = {37-50}, DOI = {10.36978/cte.4.1.4}, keywords = {Arduino, didakti\v{c}ki elementi vrednovanje, konstruktivisti\v{c}ko u\v{c}enje, mikroupravlja\v{c}, tehni\v{c}ki elementi vrednovanja.}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.4.1.4}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-5373}, title = {DIDAKTI\v{C}KO I TEHNI\v{C}KO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLU\v{C}AJA}, keyword = {Arduino, didakti\v{c}ki elementi vrednovanje, konstruktivisti\v{c}ko u\v{c}enje, mikroupravlja\v{c}, tehni\v{c}ki elementi vrednovanja.} }
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio and Pti\v{c}ar, Danijel}, year = {2020}, pages = {37-50}, DOI = {10.36978/cte.4.1.4}, keywords = {Arduino, didactic elements of evaluation, constructivist learning, microcontroller, technological elements of evaluation.}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.4.1.4}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-5373}, title = {DIDACTIC AND TECHNOLOGICAL EVALUATION OF THE ARDUINO PLATFORM: A CASE STUDY}, keyword = {Arduino, didactic elements of evaluation, constructivist learning, microcontroller, technological elements of evaluation.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • Crossref
  • Google Scholar
  • Hrčak


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font