Pregled bibliografske jedinice broj: 1068496
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO: STUDIJA SLUČAJA // Politehnika, 4 (2020), 1; 37-50 doi:10.36978/cte.4.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1068496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DIDAKTIČKO I TEHNIČKO VREDNOVANJE PLATFORME ARDUINO:
STUDIJA SLUČAJA
(DIDACTIC AND TECHNOLOGICAL EVALUATION OF THE ARDUINO
PLATFORM: A CASE STUDY)
Autori
Svedružić, Antonio ; Ptičar, Danijel
Izvornik
Politehnika (2584-5373) 4
(2020), 1;
37-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Arduino ; didaktički elementi vrednovanje ; konstruktivističko učenje ; mikroupravljač ; tehnički elementi vrednovanja.
(Arduino ; didactic elements of evaluation ; constructivist learning ; microcontroller ; technological elements of evaluation.)
Sažetak
S obzirom na sve češću primjenu platforme Arduino u nastavi mnogih školskih predmeta nameće se pitanje njene didaktičke i tehničke vrijednosti. Zbog toga je provjereno u kojoj mjeri platforma Arduino omogućuje konstruktivističko, samoregulirano, kontekstualno i suradničko učenje te podupire li navedene oblike učenja njeno tehničko oblikovanje. Na uzorku učitelja i nastavnika iz tzv. STEM područja (N=40) s iskustvom u radu na platformi anketnim upitnikom su provjereni didaktički i tehnički elementi vrednovanja. Uz to, procjena didaktičke i tehničke vrijednosti platforme dodatno je provjerena intervjuom s obrazovnim stručnjacima koji imaju iskustvo u primjeni platforme u nastavi. Ukupno gledajući, dobiveni rezultati pokazuju da učitelji i nastavnici pozitivno procjenjuju sve didaktičke sastavnice učenja i tehnička obilježja platforme, a osobito visoko konstruktivističku i kontekstualnu mogućnost učenja pomoću platforme. Rezultati intervjua dodatno su potvrdili njenu obrazovnu vrijednost i pokazali da platforma omogućuje aktivno učenje u realnom okruženju, kontekstualno učenje koje potiče motivaciju, suradnju s ostalim učenicima i samoučenje podržano velikom bazom online projekata. Doprinos prikazane evaluacije je ukazati na didaktičke i tehničke mogućnosti platforme s ciljem značajnijeg korištenja njezinog obrazovnog i znanstvenog potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- DOAJ
- Crossref
- Google Scholar
- Hrčak