Pregled bibliografske jedinice broj: 1068182
Uloga pasa u edukaciji i rehabilitaciji djece s teškoćama i osoba s invaliditetom
Uloga pasa u edukaciji i rehabilitaciji djece s teškoćama i osoba s invaliditetom, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1068182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pasa u edukaciji i rehabilitaciji djece s
teškoćama i osoba s invaliditetom
(Role of dogs in education and rehabilitation of
children and people with disabilities)
Autori
Iris, Jeričević
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.02
Godina
2016
Stranica
42
Mentor
Wagner Jakab, Ana
Ključne riječi
Psi pomagači, edukacijsko – rehabilitacijsko područje, djeca s teškoćama u razvoju, osobe s invaliditetom
(Therapeutic dogs, education and rehabilitation, children with disabilities)
Sažetak
Uporaba pasa u edukacijsko – rehabilitacijskom području u zadnjih dvadeset godina postaje sve više prisutna. Cilj ovog rada je pregledom literature dati uvid u to koja je uloga pasa u samom radu s djecom s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom. Rad će dati povijesni pregled korištenja pasa u edukacijsko – rehabilitacijske svrhe te iznijeti neka od istraživanja koja pokazuju da pas na čovjeka utječe kroz sve razine, biološku, psihološku i sociološku. Nadalje, rad će se osvrnuti na terminologiju, odnosno objasniti nazive kojima se služe domaći i strani stručnjaci. Važan dio ovog rada čitatelju će prikazati na koji način se psi mogu uključiti u edukacijsko – rehabilitacijski rad. Tako zvani psi pomagači mogu se školovati da se jednog dana dodijele određenoj osobi koja ima svoje specifične potrebe, ili pak mogu raditi sa svojim vlasnicima (stručnjacima) u njihovoj praksi. U ovom radu je nezaobilazan osvrt na današnje stanje u Hrvatskoj koji će navesti udruge i institucije koje uključuju pse u svoj rad te zakone koji se bave ovom tematikom. Zadnje poglavlje usmjerit će se na etiku rada koja naglašava važnost da su u praksi zadovoljne i osobe i pas. Čitatelju će se prikazati da su i psi emotivna bića, kao i mi ljudi te se program aktivnosti treba prilagoditi njihovim potrebama, jednako kao i našima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Wagner Jakab
(mentor)