Pregled bibliografske jedinice broj: 1068177
MERIA scenariji i moduli
MERIA scenariji i moduli / Cafuta, Kristijan (ur.).
Zagreb: MERIA projekt, 2019
CROSBI ID: 1068177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MERIA scenariji i moduli
(MERIA scenarios and modules)
Autori
Antoliš, Sanja ; Axelsen, Jeanette ; Bašić, Matija ; Bos, Rogier ; Cafuta, Kristijan ; Copić, Aneta ; Dolinar, Gregor ; Doorman, Michiel ; Jessen, Britta ; Milin Šipuš, Željka ; Praprotnik, Selena ; Rajh, Sonja ; Sirnik, Mateja ; Suban, Mojca ; Špalj, Eva ; Winsløw, Carl ; Žugec, Petra ; Županović, Vesna
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (srednjoškolsko obrazovanje)
Izdavač
MERIA projekt
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
77
Ključne riječi
MERIA, scenarios, modules, Inquiry-Based Mathematics Teaching
Sažetak
The booklet MERIA Scenarios and Modules represents one of the majoroutcomesof the project MERIA and comprises five teaching scenarios and their corresponding modules. The “model” or pattern for the scenarios and modules has been introducedin MERIA Template for Scenarios and Modules, where one more showcase scenario and module werepublished. The design of these materials is based on the theoretical background presented in the MERIA Practical Guide to Inquiry-Based Mathematics Teaching
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika
Napomena
Ne linku postoje verzije na engleskom, hrvatskom, slovenskom, danskom i nizozemskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Željka Milin-Šipuš
(autor)
Vesna Županović
(autor)
Matija Bašić
(autor)
Petra Žugec
(autor)