Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1068076

Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika


Vidić, Tomislava
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika // Dicactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 267-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1068076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika
(Classroom Environment, Social Support, and Students' Social Competence)

Autori
Vidić, Tomislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dicactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020, 267-278

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razredno-nastavno ozračje, podrška okoline, socijalne kompetencije, osnovna škola
(classroom environment, social support, social competence, students, elementary school)

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati kako učenici osnovne škole opažaju razredno-nastavno ozračje (zadovoljstvo razredom, povezanost, napetost i natjecanje), podršku okoline (roditelja, učitelja, vršnjaka i najboljeg prijatelja) i vlastite socijalne kompetencije. U istraživanju je sudjelovalo 413 učenika od trećega do osmoga razreda osnovne škole u Zagrebu. Rezultati su pokazali da postoje statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica, odnosno između učenika s obzirom na dob. Djevojčice statistički značajno višim procjenjuju podršku najboljega prijatelja i vlastite socijalne kompetencije. Analiza rezultata s obzirom na dob učenika pokazala je da mlađi učenici (3. i 4. razred) u odnosu na starije učenike imaju statistički značajno više procjene podrške roditelja, učenika i učitelja. Isto tako, mlađi učenici pozitivnije percipiraju razredno-nastavno ozračje i vlastite socijalne kompetencije. Dob, spol i prosječna zaključna ocjena, pozitivne dimenzije razredno-nastavnoga ozračja i sve dimenzije socijalne podrške značajno doprinose objašnjenju socijalne kompetencije učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislava Vidić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

didactic-challenges0.webnode.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Tomislava
Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika // Dicactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 267-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vidić, T. (2020) Razredno-nastavno ozračje, podrška okoline i socijalne kompetencije učenika. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizarevikj, J. (ur.)Dicactic Challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/How do we go from here?.
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2020}, pages = {267-278}, keywords = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline, socijalne kompetencije, osnovna \v{s}kola}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline i socijalne kompetencije u\v{c}enika}, keyword = {razredno-nastavno ozra\v{c}je, podr\v{s}ka okoline, socijalne kompetencije, osnovna \v{s}kola}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2020}, pages = {267-278}, keywords = {classroom environment, social support, social competence, students, elementary school}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Classroom Environment, Social Support, and Students' Social Competence}, keyword = {classroom environment, social support, social competence, students, elementary school}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font