Pregled bibliografske jedinice broj: 1067950
Mogućnosti povezivanja sadržaja nastavnog predmeta Likovne kulture sa sadržajima nastavnog predmeta Prirode i društva u razrednoj nastavi
Mogućnosti povezivanja sadržaja nastavnog predmeta Likovne kulture sa sadržajima nastavnog predmeta Prirode i društva u razrednoj nastavi, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1067950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti povezivanja sadržaja nastavnog
predmeta Likovne kulture sa sadržajima nastavnog
predmeta Prirode i društva u razrednoj nastavi
(The possibilities of connecting contents of
subjects Arts and Nature and Society in Primary
schools)
Autori
Burin Jagić, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
08.01
Godina
2020
Stranica
75
Mentor
Đira, Marina
Ključne riječi
Likovna kultura, Priroda i društvo, korelacija, integracija
(Arts, Nature and society, correlation, integration)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada se odnosi na mogućnosti povezivanja nastavnog predmeta Likovne kulture s nastavnim predmetom Prirode i društva. Svrha predmeta Likovne kulture je uvesti učenike u sadržaje koje nudi svijet likovne umjetnosti kako bi obogatili sliku o sebi i svijetu u kojem žive te tako i razvili stvaralaštvo kao način mišljenja i djelovanja. Likovna kultura svojim sadržajima omogućuje strukturalnu i tematsku korelaciju sa svim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama te se time produbljuje uporaba pojedinih pojmova i sadržaja iz drugih predmeta. U nastavnom predmetu Prirode i društva objedinjuju se sadržaji iz raznih nastavnih predmeta uz pomoć kojih učenici mogu steći znanja o prirodi i društvu te primijeniti stečena znanja u svakodnevnom životu. S obzirom na to da učitelj razredne nastave nije opredijeljen samo za jedno određeno područje, da bi bio uspješan u svom radu koristi se korelacijom i integracijom. Ovim se radom teorijski istražuju glavne karakteristike nastavnog predmeta Likovne kulture, Prirode i društva i karakteristike korelacijskointegracijskog sustava u nastavi. Praktično se istražuju mogućnosti međupredmetnog povezivanja Likovne kulture i Prirode i društva u skladu s Nastavnim planom i programom za osnovnu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti