Pregled bibliografske jedinice broj: 1067944
Individualni i grupni oblik rada u obradi nastavnih tema iz Likovne kulture u razrednoj nastavi
Individualni i grupni oblik rada u obradi nastavnih tema iz Likovne kulture u razrednoj nastavi, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1067944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualni i grupni oblik rada u obradi
nastavnih tema iz Likovne kulture u razrednoj
nastavi
(Individual and group work in interpretation of
school curriculum in Art)
Autori
Mrakužić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
26.02
Godina
2020
Stranica
90
Mentor
Đira, Marina
Ključne riječi
Likovna kultura, individualan oblik rada, grupni oblik rada, čistoća boje, kompozicija i nijanse boja, odnos slike i teksta, kontrast i dominacija boja, oblika, veličina (...)
(Art, individual work, group work, purity of color, composition and shade of color, the relationship between image and text, contrast and dominance of colors, shapes, sizes (...))
Sažetak
Ovaj diplomski rad sastoji se od teorijskog i praktičnog dijela sadržajno vezanih uz istraživanje provedeno na temelju uporabe individualnog i grupnog oblika rada u nastavi Likovne kulture. U teorijskom dijelu istražena su različita saznanja o oblicima rada u nastavi iz dostupne literature te se detaljnije proučavaju individualni i grupni oblik nastavnog rada općenito, onda i posebno u nastavi Likovne kulture. Opisuju se isto tako nastavne teme iz Likovne kulture prema kojima se oblikovalo praktično istraživanje. To su teme „Čistoća boje“ i „Odnos slike i teksta“ koje se obrađuju u drugom razredu te teme „Kompozicija i nijanse boja“ i „Kontrast i dominacija boja, oblika, veličina...“ koje se obrađuju u četvrtom razredu osnovne škole. U praktičnom dijelu rada opisano je istraživanje individualnog i grupnog oblika nastavnog rada realizirano na nastavnim satovima Likovne kulture s učenicima drugog i četvrtog razreda osnovne škole. U okviru tog istraživanja s dva se različita razreda obradilo nastavne teme koje su bile srodne po svojim ključnim pojmovima („Čistoća boje“ i „Kompozicija i nijanse boja“ te „Odnos slike i teksta“ i „Kontrast i dominacija boja, oblika, veličina...“), jednom uz individualni, a drugi put uz grupni način rada. Prema opažanjima s izvedbi tih nastavnih satova i na osnovu analize učeničkih radova kao rezultata obrađenih nastavnih tema, istaknute su neke specifičnosti vezane uz oba oblika rada u nastavi, a ista učitelju mogu biti od pomoći prilikom planiranja nastave Likovne kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti