Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067924

Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora


Pavičić Dokoza, Katarina
Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora // Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik= Improving the quality of life of children and youth: conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 45-54 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1067924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora
(Overview of holistic guidelines in the verbotonly rehabilitation-educational approach to education of students with language difficulties and/or hearing impairment)

Autori
Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik= Improving the quality of life of children and youth: conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020, 45-54

Skup
XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih"

Mjesto i datum
Sunčana obala, Bugarska, 26.06.2020. - 28.06.2020

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
verbotonalna metoda ; rehabilitacija sluha i govora
(verbotonal method ; rehabilitation of hearing and speech)

Sažetak
Verbotonalni pristup rehabilitaciji, odgoju i obrazovanju djece s teškoćama u razvoju svoje temelje polaže na poštivanje prava i potreba djeteta s teškoćama u razvoju, te takvim pristupom senzibilizira i demokratizira društvo u cjelini utječući osim svojim stručnim i predanim radom i kontinuiranom edukacijom verbotonlanih stručnjaka te znanstvenom izdavačkom djelatnošću. Verbotonalni zdravstveni, prosvjetni i rehabilitacijski djelatnici svojim znanjem i iskustvom na znanstveno utemeljenim činjenicama, interdisciplinarnim pristupom provode verbotonalnu rehabilitaciju i verbotonalnu edukaciju djecu s govorno-jezičnim poremećajima i/ili oštećenjem sluha. Izlaganje će se uz videoprikaze iz prakse odnositi na sve segmente verbotonalne metode. Istaknut će se značaj rane verbotonane rehabilitacije te izdvojiti specifični postupci koji se u njoj primjenjuju. Posebno će biti riječi o načinu komunikacije s obitelji djece u tretmanu i savjetovanju roditelja jer su oni najbolji partneri svim verbotonalnim stručnjacima te o zajedničkom radu ovisi uspješnost rehabilitacije. Partnerski odnos koji njegujemo, temelji se na međusobnom povjerenju, otvorenosti i toleranciji, a prije svega objektivnosti i sposobnosti za razmjenu informacija. Naglasak izlaganja je na posebnim rehabilitacijskim postupcima kao što su stimulacije pokretom i glazbene stimulacije koji su implementirani u svim segmentima verbotonalne rehabilitacije i obrazovanja. One se provode i kao samostalni postupci, pritom poštivajući prirodni slijed stupnjeva govornog razvoja razvijajući slušanje u skladu s cjelokupnom multisenzorikom. Pomoću makro pokreta razvijajaju se i mikro pokreti koji su u osnovi govora i govorne komunikacije te jačaju kognitivne sposobnosti. Ti specifični verbotonalni postupci se u Poliklinici SUVAG u funkciji razvoja slušanja, govora i jezika i harmonije tijela provode paralelno i sustavno, povezuju se, prožimaju i upotpunjuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Katarina Pavičić Dokoza (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Dokoza, Katarina
Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora // Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik= Improving the quality of life of children and youth: conference proceedings / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2020. str. 45-54 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pavičić Dokoza, K. (2020) Prikaz holističkih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu školovanja učenika s teškoćama sluha, slušanja i/ili govora. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik= Improving the quality of life of children and youth: conference proceedings.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, year = {2020}, pages = {45-54}, keywords = {verbotonalna metoda, rehabilitacija sluha i govora}, title = {Prikaz holisti\v{c}kih smjernica u verbotonalnom rehabilitacijsko – obrazovnom pristupu \v{s}kolovanja u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama sluha, slu\v{s}anja i/ili govora}, keyword = {verbotonalna metoda, rehabilitacija sluha i govora}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ana obala, Bugarska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, year = {2020}, pages = {45-54}, keywords = {verbotonal method, rehabilitation of hearing and speech}, title = {Overview of holistic guidelines in the verbotonly rehabilitation-educational approach to education of students with language difficulties and/or hearing impairment}, keyword = {verbotonal method, rehabilitation of hearing and speech}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Sun\v{c}ana obala, Bugarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font