Pregled bibliografske jedinice broj: 1067866
Novi pristupi istraživačkoj nastavi elektromagnetizma
Novi pristupi istraživačkoj nastavi elektromagnetizma, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 1067866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristupi istraživačkoj nastavi
elektromagnetizma
(New approaches to inquiry-based teaching in
electromagnetism)
Autori
Kutleša, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2018
Stranica
53
Mentor
Aviani, Ivica
Ključne riječi
laboratorijske vježbe, vođeno istraživanje, računalo, zvučna kartica
(laboratory excercises, inquiry-based learning, computer, sound card.)
Sažetak
U ovome radu metodički smo oblikovali pet laboratorijskih vježbi iz elektromagnetizma. U metodičkom smislu naše vježbe se znatno razlikuju od tradicionalnih laboratorijskih vježbi, najviše po tome što učenici kroz vježbu ne potvrđuju unaprijed poznatu teoriju, nego istražujući i mjereći fizičke veličine, sami dolaze do fizičkih zakona i zakonitosti. U radu smo koristili računalo i zvučnu karticu kao izvor izmjeničnog napona i kao mjerni uređaj. Proučavali smo magnetsko polje ravnog vodiča i mjerili magnetsko polje Zemlje, određivali magnetizaciju neodimijskog magneta, analizirali analogiju mehaničkog i električnog titranja, istraživali pojavu elektromagnetske indukcije i proučavali pravila zbrajanja napona na elementima strujnog kruga izmjenične struje. U radu su pripremljeni zadaci i pitanja koja navode učenike na samostalno istraživanje koje im omogućuje rješavanje zadataka i donošenje potrebnih zaključaka. Napisane su preporuke za nastavnike o tome kako i za koje gradivo mogu koristiti vježbe te što trebaju napraviti oni, a što učenici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
CRO-NSF 1/2014
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Ivica Aviani
(mentor)