Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 106784

Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave)


Flögel, Mirna
Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave) // Aktualni problemi prirodnih znanosti i obrazovanja u Hrvatskoj: stanje, perspektive, prijedlozi / Mardešić, S. ; Meštrov, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2001.


CROSBI ID: 106784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave)
(Educational priciples. Science in research and development of new drugs. Importance of biological, medical and ecological education.)

Autori
Flögel, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Aktualni problemi prirodnih znanosti i obrazovanja u Hrvatskoj: stanje, perspektive, prijedlozi

Urednik/ci
Mardešić, S. ; Meštrov, M.

Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica

ISBN
953-154-507-3

Ključne riječi
reforma obrazovanja-ciljevi, prirodoznanstveni pristup, uporabivost znanja, uloga medija
(goals educational system, scientific approach, useable knowledge)

Sažetak
Usvajanje prirodoznanstvenog pristupa (promatranje, uočavanje veze uzroka i posljedica, valjani zaključci) i stečeno uporabivo znanje temelj su svekolikog napretka. Svrha su prirodoslovlja u obrazovnom sustavu pa stoga i ključna zadaća u reformi obrazovanja. Umjesto gomilanja informacija koje polaznici škola moraju absorbirati sustav treba poticati razvitak interesa te sposobnost kritičkog promatranja i samostalnog cjeloživotnog učenja. Pri tome treba upozoravati na nedjeljivost prirode, razvijati integralni pogled na proces života, jer bez holističkog pogleda znanje ne može prerasti u mudrost niti pokretati napredak za opće dobro.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
006320

Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirna Flogel-Mršić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Flögel, Mirna
Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave) // Aktualni problemi prirodnih znanosti i obrazovanja u Hrvatskoj: stanje, perspektive, prijedlozi / Mardešić, S. ; Meštrov, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2001.
Flögel, M. (2001) Načela obrazovanja. Prirodne znanosti u istraživanju i razvoju novih lijekova.Važnost biološkog, medicinskog i ekološkog obrazovanja. (Rasprave). U: Mardešić, S. & Meštrov, M. (ur.) Aktualni problemi prirodnih znanosti i obrazovanja u Hrvatskoj: stanje, perspektive, prijedlozi. Zagreb, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU).
@inbook{inbook, author = {Fl\"{o}gel, Mirna}, year = {2001}, pages = {56-60 ; 66-67 ; 104-106}, keywords = {reforma obrazovanja-ciljevi, prirodoznanstveni pristup, uporabivost znanja, uloga medija}, isbn = {953-154-507-3}, title = {Na\v{c}ela obrazovanja. Prirodne znanosti u istra\v{z}ivanju i razvoju novih lijekova.Va\v{z}nost biolo\v{s}kog, medicinskog i ekolo\v{s}kog obrazovanja. (Rasprave)}, keyword = {reforma obrazovanja-ciljevi, prirodoznanstveni pristup, uporabivost znanja, uloga medija}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Fl\"{o}gel, Mirna}, year = {2001}, pages = {56-60 ; 66-67 ; 104-106}, keywords = {goals educational system, scientific approach, useable knowledge}, isbn = {953-154-507-3}, title = {Educational priciples. Science in research and development of new drugs. Importance of biological, medical and ecological education.}, keyword = {goals educational system, scientific approach, useable knowledge}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font