Pregled bibliografske jedinice broj: 1067706
Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Strateško upravljanje sportskom komunikacijom, Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo)
Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Strateško upravljanje sportskom komunikacijom, Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo) // Medijske studije, 10 (2019), 20; 161-162 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1067706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav
Madžar, Damir Primorac:
Strateško upravljanje sportskom komunikacijom,
Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str.
ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb),
ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo)
(Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav
Madžar, Damir Primorac: Ivan Tomic, Zoran
Tomic, Davor Pavic, Tomislav Madzar, Damir
Primorac
Strategic Management of Sports Communication
Synopsis, Zagreb and Sarajevo, 2019, 163 p.
ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb),
ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo))
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 10
(2019), 20;
161-162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
sportska komunikacija, sportaši, odnosi s javnostima u sportu, strateško komuniciranje, odnosi s medijima, sportsko pravo, psihologija sporta
(sports communication, athletes, public relations in sports, strategic communication, media relations, sports law, psychology of sports)
Sažetak
Knjiga „Strateško upravljanje sportskom komunikacijom“ strukturirana u 14 cjelina i 49 poglavlja nastoji doprinijeti profesionalizaciji odnosa s javnostima u sportu, relativno neistražene discipline, fokusirajući se pritom na ključne dionike u sportskoj komunikaciji poput sportaša, trenera, ali i sportskih organizacija. Osim navedenoga razmatra se odnos i s ostalim javnostima, potencijalnim investitorima, vladom te regulatornim tijelima. Čitatelje se pritom podsjeća na temeljne funkcije medija, ali i na važnost izgradnje kvalitetnih odnosa s medijima, što podrazumijeva i poznavanje tehnika odnosa s javnostima. Veliku ulogu u povezivanju sportskih organizacija i medija imaju i glasnogovornici, čija se djelotvornost mjeri na temelju osiguravanja uravnoteženog odnosa s navedenim akterima, ali i spremnosti u odgovaranju na komunikacijske izazove. Autori u knjizi obrađuju i ulogu nasilja na sportskim terenima u kontekstu sportskoga prava, ali i psihološke aspekte sporta poput motivacije igrača, ali i doprinosa publike u ostvarivanju sportskih rezultata. Sportske organizacije također su izložene kriznim situacijama, stoga autori donose preporuke za kvalitetno i učinkovito upravljanje takvom situacijom, a razmatra se i uloga odnosa s javnostima sportske organizacije u privlačenju volontera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS
- HRČAK, DOAJ