Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067702

Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7


Grmuša, Tanja
Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7 // Medijske studije, 10 (2019), 20; 159-161 (recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1067702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7
(Gordana Lesinger MEDIA RELATIONS AND MEDIA AGENDA Faculty of Humanities and Social Sciences, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, 2018, 324 p. ISBN 978-953-314-123-7)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 10 (2019), 20; 159-161

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
odnosi s medijima, odnosi s javnostima, politička komunikacija, medijatizacija politike, upravljanje medijima, medijska agenda, hibridni medijski sustav
(media relations, public relations, political communication, mediatization of politics, media management, media agenda, hybrid media system)

Sažetak
Knjiga „Odnosi s medijima i medijske agende“ proučava ulogu odnosa s medijima kao srži odnosa s javnostima. Strukturirana u devet poglavlja, knjiga uvodno podsjeća čitatelje na ključne pojmove medija i odnosa s javnostima, stvarajući tako snažan teorijski okvir za propitivanje proizvodnog procesa nastanka vijesti, selekcije informacija te kreiranja dnevnih medijskih agendi. Pad profesionalnih standarda ogleda se na primjeru trivijalizacije medijskog sadržaja, konstruiranja stvarnosti i kreiranja spektakla posebice u kontekstu političke komunikacije. U središtu zanimanja autorice je proučavanje upravljanja političkom komunikacijom, s obzirom na neraskidivu povezanost političara, medijskih djelatnika i stručnjaka odnose s javnostima, pri čemu vješto uspoređuje scene političkih kampanja iz popularnih serija ''Borgen'' i ''Kuća od karata'' kao primjera medijalizacije politike i aktualne hrvatske političke scene. Autorica progovara o upravljanju medijima i utjecaju vlasničke strukture na proizvodnju sadržaja, ali i strategijama koje poduzimaju praktičari zaduženi za odnose s medijima, koji su u kontinuiranoj borbi s novinarima za publiku. Postavljanje agende zahtjevan je zadatak koji podrazumijeva fokus na postavljene ciljeve, poruku, odabrani kanal i publiku, stoga autorica propituje povezanost agenda settinga, framinga i priminga. Konačno, analizira se uloga komunikacije, kao i položaj suvremenih odnosa s javnostima u kontekstu hibridnog medijskog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7 // Medijske studije, 10 (2019), 20; 159-161 (recenziran, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2019) Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7. Medijske studije, 10 (20), 159-161.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2019}, pages = {159-161}, keywords = {odnosi s medijima, odnosi s javnostima, politi\v{c}ka komunikacija, medijatizacija politike, upravljanje medijima, medijska agenda, hibridni medijski sustav}, journal = {Medijske studije}, volume = {10}, number = {20}, issn = {1847-9758}, title = {Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7}, keyword = {odnosi s medijima, odnosi s javnostima, politi\v{c}ka komunikacija, medijatizacija politike, upravljanje medijima, medijska agenda, hibridni medijski sustav} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2019}, pages = {159-161}, keywords = {media relations, public relations, political communication, mediatization of politics, media management, media agenda, hybrid media system}, journal = {Medijske studije}, volume = {10}, number = {20}, issn = {1847-9758}, title = {Gordana Lesinger MEDIA RELATIONS AND MEDIA AGENDA Faculty of Humanities and Social Sciences, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, 2018, 324 p. ISBN 978-953-314-123-7}, keyword = {media relations, public relations, political communication, mediatization of politics, media management, media agenda, hybrid media system} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
  • ERIH PLUS
  • HRČAK
  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font