Pregled bibliografske jedinice broj: 1067702
Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7
Gordana Lesinger ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str. ISBN 978-953-314-123-7 // Medijske studije, 10 (2019), 20; 159-161 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1067702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gordana Lesinger
ODNOSI S MEDIJIMA I MEDIJSKE AGENDE
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja
Strossmayera u Osijeku, Osijek, 2018., 324 str.
ISBN 978-953-314-123-7
(Gordana Lesinger
MEDIA RELATIONS AND MEDIA AGENDA
Faculty of Humanities and Social Sciences,
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek,
Osijek, 2018, 324 p.
ISBN 978-953-314-123-7)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 10
(2019), 20;
159-161
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
odnosi s medijima, odnosi s javnostima, politička komunikacija, medijatizacija politike, upravljanje medijima, medijska agenda, hibridni medijski sustav
(media relations, public relations, political communication, mediatization of politics, media management, media agenda, hybrid media system)
Sažetak
Knjiga „Odnosi s medijima i medijske agende“ proučava ulogu odnosa s medijima kao srži odnosa s javnostima. Strukturirana u devet poglavlja, knjiga uvodno podsjeća čitatelje na ključne pojmove medija i odnosa s javnostima, stvarajući tako snažan teorijski okvir za propitivanje proizvodnog procesa nastanka vijesti, selekcije informacija te kreiranja dnevnih medijskih agendi. Pad profesionalnih standarda ogleda se na primjeru trivijalizacije medijskog sadržaja, konstruiranja stvarnosti i kreiranja spektakla posebice u kontekstu političke komunikacije. U središtu zanimanja autorice je proučavanje upravljanja političkom komunikacijom, s obzirom na neraskidivu povezanost političara, medijskih djelatnika i stručnjaka odnose s javnostima, pri čemu vješto uspoređuje scene političkih kampanja iz popularnih serija ''Borgen'' i ''Kuća od karata'' kao primjera medijalizacije politike i aktualne hrvatske političke scene. Autorica progovara o upravljanju medijima i utjecaju vlasničke strukture na proizvodnju sadržaja, ali i strategijama koje poduzimaju praktičari zaduženi za odnose s medijima, koji su u kontinuiranoj borbi s novinarima za publiku. Postavljanje agende zahtjevan je zadatak koji podrazumijeva fokus na postavljene ciljeve, poruku, odabrani kanal i publiku, stoga autorica propituje povezanost agenda settinga, framinga i priminga. Konačno, analizira se uloga komunikacije, kao i položaj suvremenih odnosa s javnostima u kontekstu hibridnog medijskog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS
- HRČAK
- DOAJ