Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067596

Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi


Marinić, Mateja
Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi, 2017., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1067596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi
(Teachers' perspective of their relationship with teaching assistants)

Autori
Marinić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2017

Stranica
60

Mentor
Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija

Ključne riječi
filozofija inkluzije, perspektiva učitelja, kvaliteta odnosa učitelj – pomoćnik u nastavi
(inclusion of children with disabilities, teachers' perspective, quality of teacher – teacher assistant relationship)

Sažetak
Pojavom filozofije inkluzije i „škole za sve“, uključivanje djece s teškoćama u redovan sustav odgoja i obrazovanja je proizvelo mnoge promjene koje su, između ostalog, dovele do povećanja broja pomoćnika u nastavi. Oni su svojim svakodnevnim radom u neposrednom odnosu s učenicima, ali i učiteljima. Cilj ovog istraživanja je uvidom u perspektivu učitelja ispitati njihov dosadašnji i trenutni odnos s pomoćnicima u nastavi. Na taj način se nastoje osvijestiti ključna područja njihovog odnosa koja u budućnosti mogu biti od pomoći prilikom razvoja programa unapređivanja kvalitete suradnje. Sudionice ovog istraživanja su četiri učiteljice razredne nastave OŠ Trnjanska. Podaci su prikupljeni metodom fokus grupnog intervjua te su analizirani i obrađeni metodom kvalitativne analize. Rezultati istraživanja upućuju na specifična područja odnosa učitelj – pomoćnik u nastavi, a ona uključuju: prepreke u odnosu, pozitivne aspekte odnosa, načine unapređenja odnosa, zadaće i uloge, utjecaj odnosa na profesionalni razvoj učitelja te savjete učiteljima koji prvi puta surađuju s pomoćnicima u nastavi. Također, sudionice istraživanja navode preduvjete na razini škole i države koje je potrebno zadovoljiti kako bi se odnos učitelja i pomoćnika unaprijedio

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (mentor)

Avatar Url Ana Wagner Jakab (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinić, Mateja
Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi, 2017., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Marinić, M. (2017) 'Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marini\'{c}, Mateja}, year = {2017}, pages = {60}, keywords = {filozofija inkluzije, perspektiva u\v{c}itelja, kvaliteta odnosa u\v{c}itelj – pomo\'{c}nik u nastavi}, title = {Perspektiva u\v{c}itelja o kvaliteti odnosa s pomo\'{c}nicima u nastavi}, keyword = {filozofija inkluzije, perspektiva u\v{c}itelja, kvaliteta odnosa u\v{c}itelj – pomo\'{c}nik u nastavi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marini\'{c}, Mateja}, year = {2017}, pages = {60}, keywords = {inclusion of children with disabilities, teachers' perspective, quality of teacher – teacher assistant relationship}, title = {Teachers' perspective of their relationship with teaching assistants}, keyword = {inclusion of children with disabilities, teachers' perspective, quality of teacher – teacher assistant relationship}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font