Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067569

Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti


Lukaš, Mirko; Kimer, Karlo
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti // DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 421-433 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1067569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti
(Promoting the Role of Media in History Classes)

Autori
Lukaš, Mirko ; Kimer, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020, 421-433

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
digitalizacija, informatizacija, kritičko mišljenje, medijski sadržaji, odgojna uloga
(digitalisation, informatisation, critical thinking, media content, educational role)

Sažetak
Tema ovoga rada prikazati je odgojnu stranu upotrebe novih nastavnih tehnologija. Ciljeve nastave postižemo uspješnom pripremom, realizacijom i usvajanjem temeljnih povijesnih znanja i vještina za povijesno kritičko mišljenje. Klasična nastava povijesti ubrzano se mijenja zahvaljujući digitalizaciji i informatizaciji školstva, te cijeloga odgojno- obrazovnog procesa u kojemu se sve više stavlja naglasak na korištenje informacijskih tehnologija i multimedijskih sadržaja. Uloga nastavnika povijesti u suvremenoj metodici stavlja se i na otkrivanje metodičkih vrijednosti navedenih sadržaja. Ovo se ponajviše može primijeniti upotrebom povijesnih igranih i dokumentarnih filmova, sadržaja s interneta ili povijesnih video-igrica. Nastavni proces danas ima mogućnosti za upotrebom sve više medijskih predstavljanja sadržaja koji mogu imati pozitivne i negativne strane. Stoga je potrebno redovito i neposredno raditi kako s nastavnicima tako i s učenicima na razvijanju njihovog kritičkoga mišljenja za svakodnevnim korištenjem i upotrebom medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirko Lukaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukaš, Mirko; Kimer, Karlo
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti // DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 421-433 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lukaš, M. & Kimer, K. (2020) Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizdarevikj, J. (ur.)DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?.
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Kimer, Karlo}, year = {2020}, pages = {421-433}, keywords = {digitalizacija, informatizacija, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, medijski sadr\v{z}aji, odgojna uloga}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti}, keyword = {digitalizacija, informatizacija, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, medijski sadr\v{z}aji, odgojna uloga}, publisher = {Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luka\v{s}, Mirko and Kimer, Karlo}, year = {2020}, pages = {421-433}, keywords = {digitalisation, informatisation, critical thinking, media content, educational role}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Promoting the Role of Media in History Classes}, keyword = {digitalisation, informatisation, critical thinking, media content, educational role}, publisher = {Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font