Pregled bibliografske jedinice broj: 1067569
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti // DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 421-433 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1067569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti
(Promoting the Role of
Media in History Classes)
Autori
Lukaš, Mirko ; Kimer, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?
/ Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020, 421-433
ISBN
978-953-6965-92-2
Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalizacija, informatizacija, kritičko mišljenje, medijski sadržaji, odgojna uloga
(digitalisation, informatisation, critical thinking, media content, educational role)
Sažetak
Tema ovoga rada prikazati je odgojnu stranu upotrebe novih nastavnih tehnologija. Ciljeve nastave postižemo uspješnom pripremom, realizacijom i usvajanjem temeljnih povijesnih znanja i vještina za povijesno kritičko mišljenje. Klasična nastava povijesti ubrzano se mijenja zahvaljujući digitalizaciji i informatizaciji školstva, te cijeloga odgojno- obrazovnog procesa u kojemu se sve više stavlja naglasak na korištenje informacijskih tehnologija i multimedijskih sadržaja. Uloga nastavnika povijesti u suvremenoj metodici stavlja se i na otkrivanje metodičkih vrijednosti navedenih sadržaja. Ovo se ponajviše može primijeniti upotrebom povijesnih igranih i dokumentarnih filmova, sadržaja s interneta ili povijesnih video-igrica. Nastavni proces danas ima mogućnosti za upotrebom sve više medijskih predstavljanja sadržaja koji mogu imati pozitivne i negativne strane. Stoga je potrebno redovito i neposredno raditi kako s nastavnicima tako i s učenicima na razvijanju njihovog kritičkoga mišljenja za svakodnevnim korištenjem i upotrebom medija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija