Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067531

UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU


Gudlin, Monika
UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1067531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU
(Artificial intelligence as a disruptive technology in education)

Autori
Gudlin, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.06

Godina
2020

Stranica
32

Mentor
Zovko, Vatroslav

Ključne riječi
disruptivna tehnologija, obrazovanje, umjetna inteligencija
(artificial intelligence, disruptive technology, education)

Sažetak
21. stoljeće sinonim je za promjenu gospodarskih djelatnost, kao i u svim aspektima života. Te ubrzane promjene uzrokovane su razvojem novih tehnologija koje radikalno mijenjaju način na koji ljudi komuniciraju i surađuju. U prosjeku, formalno obrazovanje u usporedbi s drugim gospodarskim sektorima, zaostaje za prihvaćanjem suvremenih tehnologija u obrazovnim procesima. Jedan od najvećih potencijalnih čimbenika, koji će radikalno promijeniti smjer obrazovanja, je upravo korištenje umjetne inteligencije. Ta radikalna promjena čini umjetnu inteligenciju disruptivnom tehnologijom s nepredvidivim posljedicama za studente, fakultete i društvo općenito. Radi se o tome da će obrazovni sustav biti prisiljen usvojiti nove tehnologije, napuštajući tradicionalne nastavne i pedagoške prakse koje su stoljećima bile u središtu obrazovanja. Ovim radom daje se kratak pregled disruptivnih inovacija i ideja s fokusom na umjetnu inteligenciju kao na disruptivnu tehnologiju. Opisuje se trenutno stanje usvajanja novih tehnologija u obrazovanju u usporedbi s drugim gospodarskim sektorima. Prikazuju se trendovi u istraživanju i razvoju umjetne inteligencije, kao i budućnost umjetne inteligencije i njezini dugoročni izgledi u obrazovanju. U radu se također navode prednosti i nedostatci uvođenja umjetne inteligencije u obrazovni sustav, a stavlja se naglasak na ograničenja i prepreke koje se javljaju kod uvođenja umjetne inteligencije u obrazovne procese i obrazovni sustav općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Zovko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gudlin, Monika
UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Gudlin, M. (2020) 'UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudlin, Monika}, year = {2020}, pages = {32}, keywords = {disruptivna tehnologija, obrazovanje, umjetna inteligencija}, title = {UMJETNA INTELIGENCIJA KAO DISRUPTIVNA TEHNOLOGIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU}, keyword = {disruptivna tehnologija, obrazovanje, umjetna inteligencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gudlin, Monika}, year = {2020}, pages = {32}, keywords = {artificial intelligence, disruptive technology, education}, title = {Artificial intelligence as a disruptive technology in education}, keyword = {artificial intelligence, disruptive technology, education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font