Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067514

Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke


Pivac, Jelena; Štimac, Igor; Bračić, Matija; Steiner, Sanja
Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke // Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2020. str. 323-345 doi:10.30657/hdmk.2020.20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1067514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke
(The Impact of the Level of Service on Dimensioning Airport Passenger Terminal)

Autori
Pivac, Jelena ; Štimac, Igor ; Bračić, Matija ; Steiner, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2020, 323-345

Skup
21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.03.2020. - 20.03.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zračne luke, putnički terminal zračne luke, razina kvalitete usluge, kapacitet, ključni pokazatelji učinkovitosti (KPI), dimenzioniranje sadržaja.
(airports, airport passenger terminal, Level of Service (LoS), capacity, Key Performance Indicator (KPI), sizing of facilities.)

Sažetak
Dugoročne prognoze prometa putnika predviđaju na globalnoj razini značajan rast u zračnom prometu dok se istovremeno povećavaju i očekivanja putnika vezano uz razinu kvalitete usluge na zračnim lukama. Porast broja putnika s jedne strane te ograničeno širenje infrastrukture i povećanja kapaciteta zračne luke s druge strane ograničili su sposobnost zračnih luka da održe zadovoljavajuću razinu kvalitete usluge prema putniku. Zbog velike koncentracije zračnih luka i njihove međusobne konkurentnosti, razina kvalitete usluga, sigurnost i zadovoljstvo putnika, jedni su od ključnih faktora pri odabiru polazišne zračne luke. U ovom radu bit će prikazana metodologija za mjerenje razine kvalitete usluge prema putniku na primarno-tehnološkim sadržajima prometnog toka u putničkom terminalu zračne luke koja se temelji na percepciji korisnika i evaluaciji same usluge. Uspostavljanje mjera za ocjenu operativnih performansi i kvalitete usluge (QoS - Quality of Service) zračne luke te njihovo daljnje objektivno provođenje jedni su od glavnih problema s kojim se susreće menadžment zračne luke. Ovim istraživanjem prikazat će se uspostava sustava razine kvalitete usluge IATA (LoS – Level of Service) na zračnim lukama, pojasniti razlike tijekom evolucije same metodologije i određivanja ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) te pojasniti na koji način uvođenje ovog koncepta pomaže u optimiranju razine kvalitete usluge i dimenzioniranja kapaciteta putničkog terminala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Steiner (autor)

Avatar Url Matija Bračić (autor)

Avatar Url Igor Štimac (autor)

Avatar Url Jelena Pivac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pivac, Jelena; Štimac, Igor; Bračić, Matija; Steiner, Sanja
Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke // Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2020. str. 323-345 doi:10.30657/hdmk.2020.20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Pivac, J., Štimac, I., Bračić, M. & Steiner, S. (2020) Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke. U: Drljača, M. (ur.)Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra doi:10.30657/hdmk.2020.20.
@article{article, author = {Pivac, Jelena and \v{S}timac, Igor and Bra\v{c}i\'{c}, Matija and Steiner, Sanja}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {323-345}, DOI = {10.30657/hdmk.2020.20}, keywords = {zra\v{c}ne luke, putni\v{c}ki terminal zra\v{c}ne luke, razina kvalitete usluge, kapacitet, klju\v{c}ni pokazatelji u\v{c}inkovitosti (KPI), dimenzioniranje sadr\v{z}aja.}, doi = {10.30657/hdmk.2020.20}, title = {Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putni\v{c}kog terminala zra\v{c}ne luke}, keyword = {zra\v{c}ne luke, putni\v{c}ki terminal zra\v{c}ne luke, razina kvalitete usluge, kapacitet, klju\v{c}ni pokazatelji u\v{c}inkovitosti (KPI), dimenzioniranje sadr\v{z}aja.}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pivac, Jelena and \v{S}timac, Igor and Bra\v{c}i\'{c}, Matija and Steiner, Sanja}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2020}, pages = {323-345}, DOI = {10.30657/hdmk.2020.20}, keywords = {airports, airport passenger terminal, Level of Service (LoS), capacity, Key Performance Indicator (KPI), sizing of facilities.}, doi = {10.30657/hdmk.2020.20}, title = {The Impact of the Level of Service on Dimensioning Airport Passenger Terminal}, keyword = {airports, airport passenger terminal, Level of Service (LoS), capacity, Key Performance Indicator (KPI), sizing of facilities.}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font