Pregled bibliografske jedinice broj: 1066991
Poduzetničke sklonosti srednjoškolaca – uloga spola, dobi, vrste škole i poduzetničkih uzora u obitelji
Poduzetničke sklonosti srednjoškolaca – uloga spola, dobi, vrste škole i poduzetničkih uzora u obitelji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 1; 45-58 doi:10.22598/zefzg.2020.1.45 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1066991 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetničke sklonosti srednjoškolaca – uloga
spola, dobi, vrste škole i poduzetničkih uzora
u
obitelji
(The inclination towards entrepreneurship among
high school pupils – the role of gender, age,
school type and entrepreneurial role-models in
the family)
Autori
Klindžić, Maja ; Vlahov Golomejić, Rebeka D. ; Cenčić, Dora
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 18
(2020), 1;
45-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poduzetništvo, srednjoškolci, obrazovanje za poduzetništvo, poduzetničke sklonosti, poduzetnička ideja
(entrepreneurship, high-school students, education for entrepreneurship, inclination towards entrepreneurship, entrepreneurial idea)
Sažetak
Uloga poduzetništva u razvoju suvremenih ekonomija odavno je prepoznata kao ključna za osiguravanje međunarodne konkurentnosti, tehnološkog napretka te generiranja radnih mjesta, što postaje još izraženije u razdobljima nakon kriza i recesija. Poduzetništvu, stoga, treba osigurati primjerenu pozornost u sustavu obrazovanja. Naime, kako mladi ljudi predstavljaju inovativnu i dinamičnu skupinu otvorenu prema novim društvenim i tehnološkim pokretima, obrazovanje za poduzetništvo treba biti dostupno već na sekundarnoj obrazovnoj razini jer je tijekom tog razdoblja još uvijek moguće usmjeravati izbor buduće karijere učenika. U ovom radu su ispitani stavovi o poduzetničkoj profesiji, poduzetničke namjere te percepcija doprinosa srednjih škola razvoju poduzetničkih znanja i ideja na uzorku 99 učenika u dvije srednje škole u Gradu Zagrebu. Osim što se pokazuje da srednjoškolski kurikulum i nastavne metode ne potiču učenike na razmišljanje o poduzetničkoj profesiji, istraživanje je ukazalo i na statistički značajne razlike u stavovima i percepcijama učenika o poduzetništvu s obzirom na spol i postojanje poduzetničkih uzora u obitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- EconLit
- Journal of Economic Literature