Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066719

Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece


Somek, Lucija
Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1066719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece
(The impact of abuse on children's learning and behavioral difficulties)

Autori
Somek, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2015

Stranica
81

Mentor
Bilić, Vesna

Ključne riječi
zlostavljanje, djeca, trauma, poteškoće učenja i ponašanja, školsko ozračje
(abuse, children, trauma, difficulties in learning and behavior, school climate)

Sažetak
Zlostavljanje i zanemarivanje djece predstavlja traumatsko iskustvo koje utječe na kognitivni, emocionalni i socijalni razvoj djece. Zbog izloženosti zlostavljanju kod žrtava se uočavaju teškoće u svakodnevnom funkcioniranju, osobito su vidljive u ponašanju i stjecanju nužnih znanja i vještina za život u zajednici. Zlostavljana djeca imaju manje samopoštovanja, osjećaju se nesposobnima i nemaju osjećaj kontrole za ono što im se događa. Teškoće se posebno očituju u odgojno-obrazovnom procesu, ali za to učitelji nisu dovoljno pripremljeni. Budući su učitelji svakodnevno s djecom oni mogu uočiti znakove nasilja, a kako imaju i djelomičan uvid u ponašanje roditelja to im u nekim situacijama također može pomoći u otkrivanju zlostavljanja. No za to je učiteljima i drugih stručnjacima koji rade s djecom potrebna edukacija i osposobljenost za postupanje u konkretnim školskim situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somek, Lucija
Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Somek, L. (2015) 'Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Somek, Lucija}, year = {2015}, pages = {81}, keywords = {zlostavljanje, djeca, trauma, pote\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja i pona\v{s}anja, \v{s}kolsko ozra\v{c}je}, title = {Utjecaj zlostavljanja na pote\v{s}ko\'{c}e u u\v{c}enju i pona\v{s}anju djece}, keyword = {zlostavljanje, djeca, trauma, pote\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja i pona\v{s}anja, \v{s}kolsko ozra\v{c}je}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Somek, Lucija}, year = {2015}, pages = {81}, keywords = {abuse, children, trauma, difficulties in learning and behavior, school climate}, title = {The impact of abuse on children's learning and behavioral difficulties}, keyword = {abuse, children, trauma, difficulties in learning and behavior, school climate}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font