Pregled bibliografske jedinice broj: 1066707
Uloga dječjeg crteža u prepoznavanju zlostavljane djece predškolske dobi
Uloga dječjeg crteža u prepoznavanju zlostavljane djece predškolske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1066707 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga dječjeg crteža u prepoznavanju zlostavljane
djece predškolske dobi
(The role of children's drawing in recognizing
abused preschool children)
Autori
Devčić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.12
Godina
2014
Stranica
51
Mentor
Bilić, Vesna
Ključne riječi
dječji crtež, zlostavljanje, predškolska djeca
(children's drawing, abuse, preschool children)
Sažetak
U teorijskom dijelu rada raspravlja se o određenju te vrstama i oblicima zlostavljanja djece i učincima na njihov cjelokupan razvoj. Osobita je pozornost posvećena znakovima i načinima pomoću kojih možemo prepoznati zlostavljanje kod djece predškolske dobi. Kako se smatra da je crtež jedan od učinkovitih načina da se prepozna zlostavljanje, osobito u ranoj dobi, zasebno se analiziraju specifičnosti crteža fizički, emocionalno i seksualno zlostavljane djece. Te spoznaje mogu biti korisne odgojiteljima koji su u svakodnevnom kontaktu s djecom i zapravo su na prvoj liniji borbe za zaštitu njihovih prava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)