Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066642

Kako poticati socijalnu komunikaciju


Ivšac Pavliša, Jasmina
Kako poticati socijalnu komunikaciju // Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće / Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2015. str. 78-79


CROSBI ID: 1066642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako poticati socijalnu komunikaciju
(How to Encourage Social Communication)

Autori
Ivšac Pavliša, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće

Urednik/ci
Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina

Izdavač
Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
78-79

ISBN
978-953-55853-5-0

Ključne riječi
strategije poticanja, svakodnevica, prilike za učenje
(strategies, everyday routines, opportunites for learning)

Sažetak
Iako se u javnosti i u stručnim krugovima često naglašava koliko je komunikacija važna i kako je važno njegovati komunikaciju kod djece rane dobi koja imaju razvojne teškoće, nerijetko se fenomen komunikacije zapravo tumači pogrešno. Tako se komunikacija poistovjećuje s govorom te se sukladno tome postavljaju pogrešni prioriteti u poticanju. Suvremene spoznaje 79 PODRŠKA ZA POMAGAČE su nas naučile da je komunikacija temelj piramide koji omogućuje daljnji razvoj jezika i govora. Ukoliko dijete ne slijedi urednu razvojnu krivulju, okolina željno iščekuje pojavu prvih riječi koje su često prilično odgođene. Pritom se postavlja pitanje zašto neće izgovoriti i na sve načine se potiče ponavljanje slogova ili riječi, a previđa se da je važno djetetu pružiti alat za komunikaciju pomoću kojeg će ono utjecati na okolinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivšac Pavliša, Jasmina
Kako poticati socijalnu komunikaciju // Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće / Ljubešić, Marta ; Šimleša, Sanja ; Bučar, Marina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2015. str. 78-79
Ivšac Pavliša, J. (2015) Kako poticati socijalnu komunikaciju. U: Ljubešić, M., Šimleša, S. & Bučar, M. (ur.) Razvoj inkluzivne prakse u dječjim vrtićima- Podrška uključivanju djece s teškoćama u razvoju u redovne vrtiće. Zagreb, Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), str. 78-79.
@inbook{inbook, author = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina}, year = {2015}, pages = {78-79}, keywords = {strategije poticanja, svakodnevica, prilike za u\v{c}enje}, isbn = {978-953-55853-5-0}, title = {Kako poticati socijalnu komunikaciju}, keyword = {strategije poticanja, svakodnevica, prilike za u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Iv\v{s}ac Pavli\v{s}a, Jasmina}, year = {2015}, pages = {78-79}, keywords = {strategies, everyday routines, opportunites for learning}, isbn = {978-953-55853-5-0}, title = {How to Encourage Social Communication}, keyword = {strategies, everyday routines, opportunites for learning}, publisher = {Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID)}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font