Pregled bibliografske jedinice broj: 1066573
VOLONTIRANJE NA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKOM FAKULTETU: OD DOBRIH ISKUSTAVA DO VIŠESTRUKIH KOMPETENCIJA
VOLONTIRANJE NA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKOM FAKULTETU: OD DOBRIH ISKUSTAVA DO VIŠESTRUKIH KOMPETENCIJA // Simpozij o volonterstvu, Vrijednost volontiranja za studente i zajednicu
Rijeka, Hrvatska, 2016. (poster, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1066573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VOLONTIRANJE NA EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKOM
FAKULTETU: OD DOBRIH ISKUSTAVA DO VIŠESTRUKIH
KOMPETENCIJA
(VOLUNTEERING AT THE FACULTY OF EDUCATION AND
REHABILITATION SCIENCES: FROM GOOD EXPERIENCES TO
MULTIPLE COMPETENCES)
Autori
Borić, Ivana ; Mihić, Josipa ; Dodig Hundrić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Simpozij o volonterstvu, Vrijednost volontiranja za studente i zajednicu
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
volonterski rad, student, kompetencije
(volunteering, students, competencies)
Sažetak
Volontiranje predstavlja jedan od prirodnih ljudskih resursa i kapitala i sigurno nije pogrešno tvrditi da postoji od kad ima ljudi: prirodna je težnja ljudi da pomažu jedni drugima i aktivno grade svoje zajednice. Volontirati ne znači samo davati svoje resurse (vrijeme, energiju…) bez financijske kompenzacije, već taj angažman istovremeno podrazumijeva i osjećaj altruizma i služenja zajednici: činim dobro radi dobra samog. Volontiranje često može značajno određivati i nečiji način i stil života te vrijednosti koje osoba zastupa. Ove i slične ideje i razmišljanja temelj su na kojem se prije 10-ak godina na Edukacijsko- rehabilitacijskom fakultetu počeo kreirati kolegij Volonterski rad. Kreirajući novi „bolonjski“ plan i program studija, odlučeno je da se uvede kolegij koji će dotadašnja dobra iskustva studenata i nastavnika pretočiti u okvire formalne nastave. Kolegij Volonterski rad provodi se na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu od 2007. godine, a iskustva i povratne informacije govore o velikom zadovoljstvu studenata i percipiranoj koristi na osobnom i profesionalnom planu. Samoprocjena kompetentnosti studenata kontinuirano potvrđuje značajan doprinos volontiranja ukupnoj kompetenciji. Važno je naglasiti i kako studeni sve češće volontiranje uzimaju i kao temu svog diplomskog rada, iskušavajući se pritom u nekim novim ulogama, novim akcijskim oblicima izrade diplomskog rada te izravnim ulaganjem u dobrobit lokalne zajednice i specifičnih skupina korisnika. Iskustva studenata i nastavnica ukazala su i na potrebu za revizijom kolegija u okviru aktualne revizije studija, pri čemu će se fokus staviti na društveno korisno učenje i zalaganje u zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb