Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066453

Implikacija umjetne inteligencije u marketingu


Banjac, Ilijana
Implikacija umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1066453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implikacija umjetne inteligencije u marketingu
(Implications of Artificial Intelligence in marketing)

Autori
Banjac, Ilijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.06

Godina
2020

Stranica
49

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
marketing, artificial intelligence
(marketing, umjetna inteligencija)

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Banjac, Ilijana
Implikacija umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Banjac, I. (2020) 'Implikacija umjetne inteligencije u marketingu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Banjac, Ilijana}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {marketing, artificial intelligence}, title = {Implikacija umjetne inteligencije u marketingu}, keyword = {marketing, artificial intelligence}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Banjac, Ilijana}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {marketing, umjetna inteligencija}, title = {Implications of Artificial Intelligence in marketing}, keyword = {marketing, umjetna inteligencija}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font