Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066418

Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD


Fulgosi Masnjak, Rea; Mamić, Dragana; Vrhovec Pošta, Helena
Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD // Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio. / Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih, 2018. str. 29-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1066418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD
(The influence of the individualized programs for Sensory Integration Stimulation on Adaptive Skills and undesired Behaviors in Pupils with ASD)

Autori
Fulgosi Masnjak, Rea ; Mamić, Dragana ; Vrhovec Pošta, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio. / Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih, 2018, 29-55

Skup
9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih

Mjesto i datum
Harkány, Mađarska, 22.06.2018. - 24.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
senzorna integracija ; učenici s PAS ; nepoželjna ponašanja ; kvalitativna analiza
(sensory integration ; pupils with autism spectrum disorders ; undesired behaviors ; qualitative analysis)

Sažetak
Cilj istraživanja je bio evaluirati efekte individualiziranih programa za poticanje senzorne integracije, koji su izrađeni za desetero učenika s poremećajem iz autističnog spektra iz Centra za autizam u Zagrebu. Procjena je izvršena u dvije vremenske točke, Sustavom za procjenu senzorne integracije, (Viola, 2002. ; translation and adaptation Fulgosi-Masnjak, Osmančević and Lang, 2004). Temeljem rezultata inicijalne procjene izrađeni su individualizirani programi poticanja senzorne integracije, koji su provođeni dva puta tjedno u trajanju od jednog školskog sata, u periodu od veljače do svibnja. Dobiveni podaci su evaluirani kvantitativnom i kvalitativnom analizom. U cilju prikupljanja podataka za kvalitativnu analizu, provedeni su intervjui s edukacijskim rehabilitatorima, koji su iskusni u implementaciji programa poticanja senzorne integracije i praćenju njegovih efekata na adaptivne vještine učenika s PAS. Oni su dali svoja mišljenja o utjecaju primijenjenih programa poticanja na razumijevanje povezanosti između senzorne integracije i smanjenja nepoželjnih ponašanja učenika s autizmom. U kvantitativnoj analizi dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, čime je potvrđena uspješnost primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije kod učenika s PAS.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rea Fulgosi-Masnjak (autor)

Avatar Url Dragana Mamić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fulgosi Masnjak, Rea; Mamić, Dragana; Vrhovec Pošta, Helena
Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD // Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio. / Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih, 2018. str. 29-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Fulgosi Masnjak, R., Mamić, D. & Vrhovec Pošta, H. (2018) Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD. U: Nikolić, M. & Vantić Tanjić, M. (ur.)Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio..
@article{article, author = {Fulgosi Masnjak, Rea and Mami\'{c}, Dragana and Vrhovec Po\v{s}ta, Helena}, year = {2018}, pages = {29-55}, keywords = {senzorna integracija, u\v{c}enici s PAS, nepo\v{z}eljna pona\v{s}anja, kvalitativna analiza}, title = {Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vje\v{s}tine i nepo\v{z}eljna pona\v{s}anja u\v{c}enika s ASD}, keyword = {senzorna integracija, u\v{c}enici s PAS, nepo\v{z}eljna pona\v{s}anja, kvalitativna analiza}, publisher = {Udru\v{z}enje za kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Hark\'{a}ny, Ma\djarska} }
@article{article, author = {Fulgosi Masnjak, Rea and Mami\'{c}, Dragana and Vrhovec Po\v{s}ta, Helena}, year = {2018}, pages = {29-55}, keywords = {sensory integration, pupils with autism spectrum disorders, undesired behaviors, qualitative analysis}, title = {The influence of the individualized programs for Sensory Integration Stimulation on Adaptive Skills and undesired Behaviors in Pupils with ASD}, keyword = {sensory integration, pupils with autism spectrum disorders, undesired behaviors, qualitative analysis}, publisher = {Udru\v{z}enje za kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Hark\'{a}ny, Ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font