Pregled bibliografske jedinice broj: 1066333
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA PUTNIKA U ŽELJEZNIČKOM PROMETU REPUBLIKE HRVATSKE
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA PUTNIKA U ŽELJEZNIČKOM PROMETU REPUBLIKE HRVATSKE // Third International Scientific Conference on Economics and Management EMAN 2019 – Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times / Bevanda, Vuk (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans ; Koper : Faculty of Management ; Maribor : Doba Business School ; Skopje : Integrated Business Faculty ; Zaječar : Faculty of Management,, 2019. str. 225-230 doi:10.31410/EMAN.2019.225 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1066333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA PUTNIKA
U ŽELJEZNIČKOM PROMETU REPUBLIKE HRVATSKE
(THE RESEARCH ON PASSENGER SATISFACTION
IN THE RAILWAY TRAFFIC OF THE REPUBLIC OF CROATIA)
Autori
Šlogar, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Third International Scientific Conference on Economics and Management EMAN 2019 – Economics & Management: How to Cope With Disrupted Times
/ Bevanda, Vuk - Beograd : Association of Economists and Managers of the Balkans ; Koper : Faculty of Management ; Maribor : Doba Business School ; Skopje : Integrated Business Faculty ; Zaječar : Faculty of Management,, 2019, 225-230
ISBN
978-86-80194-17-2
Skup
3rd International Scientific Conference on Economics and Management (EMAN 2019)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
putnik, zadovoljstvo, željeznički promet, usluge
(passenger, satisfaction, railway traffic, services.)
Sažetak
U uvjetima današnje dinamične poslovne okoline željeznički putnički promet zahtjeva analizu zadovoljstva putnika kako bi se utvrdile eventualne opasnosti za poslovanje u budućnosti. Isto tako, otkrile potencijalne prilike koje mogu omogućiti pronalaženje optimalnog rješenja za popularizaciju prijevoza vlakom. Svrha rada je prikazati kakvo je zadovoljstvo putnika u željezničkom putničkom prometu u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je prevedeno od prosinca 2018. do veljače 2019. godine u Republici Hrvatskoj na uzorku od 112 ispitanika na temelju metode anketiranja. Rezultati su pokazali da postoji zadovoljstvo ispitanika pri uvažavanju preferencija putnika i njihovih potreba za uslugama željezničkog prijevoza u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija