Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066317

Kurikulum Montessori škole - „Pomozi mi da to uradim sam"


Maltar Okun, Tanja
Kurikulum Montessori škole - „Pomozi mi da to uradim sam" // 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Petrinja, Hrvatska, 2018. str. 455-470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1066317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum Montessori škole - „Pomozi mi da to uradim sam"
(The Montessori school curriculum)

Autori
Maltar Okun, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / - , 2018, 455-470

Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dijete ; kurikulum ; Montessori pedagogija ; Montessori škola ; obrazovanje
(child ; curriculum ; Montessori pedagogy ; Montessori school ; education)

Sažetak
Kruti nastavni planovi i programi dugi su niz godina egzistirali u školstvu, stoga se krajem 19. stoljeća javljaju brojni reformatori diljem svijeta koji nastavu žele prilagoditi potrebama i očekivanjima djece i roditelja. Važna reformatorica bila je i Maria Montessori koja je svoju metodu odgoja pretočila u tisuće Montessori škola širom svijeta. Ona se suprotstavlja razredno - predmetno - satnom sustavu, nametnutim nastavnim sadržajima, brojčanom ocjenjivanju učenika te konkurentskom ponašanju djece. Montessori metoda podrazumijeva odgoj kao cjelinu koja ima glavu (mišljenje), srce (osjećanje) i ruke (djelovanje). Također, uvažava osnovne psihičke potrebe djece za kretanjem, redom, jezikom i ljubavlju koje zadovoljava raznovrsnim autodidaktičkim Montessori materijalom pristupačno, smisleno i pregledno raspoređenim na otvorenim policama. Ciljevi nastave u Montessori školama su lakši razvoj jedinstvene dječje ličnosti, pomoć djetetu da se emocionalno i društveno prilagodi te usmjeravanje djeteta kako bi u potpunosti razvilo svoje intelektualne sposobnosti. Takve škole grade ugodan prostor u kojem djeca rade i uče prilagođavajući sredinu i materijale dječjim potrebama. Ovaj je rad nastao s ciljem dubljeg upoznavanja kurikuluma Montessori osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tanja Maltar Okun (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maltar Okun, Tanja
Kurikulum Montessori škole - „Pomozi mi da to uradim sam" // 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Petrinja, Hrvatska, 2018. str. 455-470 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Maltar Okun, T. (2018) Kurikulum Montessori škole - „Pomozi mi da to uradim sam". U: 17. dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije.
@article{article, author = {Maltar Okun, Tanja}, year = {2018}, pages = {455-470}, keywords = {dijete, kurikulum, Montessori pedagogija, Montessori \v{s}kola, obrazovanje}, title = {Kurikulum Montessori \v{s}kole - „Pomozi mi da to uradim sam"}, keyword = {dijete, kurikulum, Montessori pedagogija, Montessori \v{s}kola, obrazovanje}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maltar Okun, Tanja}, year = {2018}, pages = {455-470}, keywords = {child, curriculum, Montessori pedagogy, Montessori school, education}, title = {The Montessori school curriculum}, keyword = {child, curriculum, Montessori pedagogy, Montessori school, education}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font