Pregled bibliografske jedinice broj: 106627
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - II. znanstveni kolokvij - knjiga II. / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 83-90
CROSBI ID: 106627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća
(The Impact of the Internet on the Logistic Information System of Companies)
Autori
Ivić, Kata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - II. znanstveni kolokvij - knjiga II.
Urednik/ci
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2002
Raspon stranica
83-90
ISBN
953-6073-73-0
Ključne riječi
internet, informacija, poduzeće, sustav, management
(internet, information, company, system, management)
Sažetak
Napredak u razvitku informacijskih tehnologija, te globalizacija svih područja rada i života uopće, donosi i uvodi u gospodarstvo i poduzeće niz novosti i mijenja iz temelja dosadašnji način poslovanja. Informacija postaje &laquo ; ; roba&raquo ; ; koja ima sva obilježja materijalnog proizvoda (prodaje se i kupuje, ima svoju cijenu), ali informacija ima i dodatnu (i to pozitivnu) osobinu, ne troši se uporabom. Globalna umreženost i povezanost svih sa svakim nužno se od globalnog prenosi i na lokalno &#8211 ; ; u poduzeće. Od svjetskih korporacija do pojedinačnog poduzeća (može se reći) promjene su uvjet uspješnog poslovanja. Stare informacijske strukture logistike sa svim preprekama (geografskim, vremenskim, prostornim i dr.) definitivno se napuštaju, a promjene načina poslovanja su za sve sudionike u gospodarstvu, ukoliko hoće uspješno poslovati, postale neminovne. Evolucija informacijskih struktura i pojava Interneta u poslovanje poduzeća uvodi nove načine djelovanja i komuniciranja s okolinom što rezultira otvaranjem novih obzora u poduzetništvu. Svijet poduzetništva s novim informacijskim sustavom postaje visoko kreativan i dobiva interaktivno društveno okruženje. Poslovne funkcije poduzeća, primjenjujući nove informacijske tehnologije i poslovni pristup Internetu, poticaj su i put novoj, uspješnoj kreativnosti u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija