Pregled bibliografske jedinice broj: 1066232
Učenici s teškoćama u školi
Učenici s teškoćama u školi // 2.simpozij Koraci za budućnost bez nasilja " Nasilje i mladi" / Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva ; Karlović, Marija (ur.).
Opatija: Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2014. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1066232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s teškoćama u školi
(Students with disabilites in schools)
Autori
Dragojević, Davorka ; Šenjug Užarević ; Vedrana ; Wagner Jakab, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
2.simpozij Koraci za budućnost bez nasilja " Nasilje i mladi"
/ Janković, Suzana ; Lazarević Rukavina, Ines ; Sorta-Bilajac Turina, Iva ; Karlović, Marija - Opatija : Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije, 2014, 55-55
ISBN
978-953-7957-28-5
Skup
2.simpozij Koraci za budućnost bez nasilja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenici s teškoćama u razvoju, tolerancija, nasilje
(Students with disabilities, tolerance, violence)
Sažetak
Poticanjem tolerancije kod djece osnovnoškolske dobi povećava se empatija prema drugima što daje veću mogućnost učenicima s teškoćama za razvoj svojih punih potencijala kao i razvoj samopouzdanja. Cilj ovog izlaganje je prikazati pregled istraživanja koji pokazuju položaj učenika s teškoćama u razvoju u školi kao i prikazati modele učenja tolerancije za učenike osnovnoškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb