Pregled bibliografske jedinice broj: 1066105
Primjena dramskih tehnika u stvaralaštvu djece
Primjena dramskih tehnika u stvaralaštvu djece // Zbornik radova sa Međunarodnog znanstveno- stručnog skupa „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“ / Zaninović Tanay, Ljiljana ; Tanay, Emil Robert (ur.).
Zagreb: Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2019. str. 126-139 (radionica, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1066105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena dramskih tehnika u stvaralaštvu djece
(Application of dramatic techniques in children's
creativity)
Autori
Miholić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova sa Međunarodnog znanstveno- stručnog skupa „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“
/ Zaninović Tanay, Ljiljana ; Tanay, Emil Robert - Zagreb : Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2019, 126-139
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.10.2019. - 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost, procesna drama, dramske tehnike
(creativity, process drama, drama techniques)
Sažetak
U radionici će, uz aktivno uključivanje sudionika, biti prezentirane osnovne postavke i praktična primjena dramskih tehnika u oblikovanju procesne drame, kao forme u kojoj se dramski sadržaj istovremeno stvara i prorađuje, a može se primjenjivati u postizanju širokog spektra odgojno-obrazovnih ciljeva (poticanje spontanosti i kreativnosti, motorike i senzorike, kognicije, verbalnih i neverbalnih komunikacijskih vještine, samopouzdanja, socijalnih vještine i dr). Procesna drama predstavlja formu dramskih aktivnosti s naglaskom na proces stvaranja i oživljavanja jednog cjelovitog dramskog svijeta, odnosno ulazak sudionika u taj dramski svijet kroz primjenu različitih dramskih tehnika (vođena improvizacije, pripovijedanje, žive slike/skulpture oblikovane tijelom, ulaženje voditelja/učitelja u uloge, crtanje, pantomima...). Tako se na kreativan način vodi sudionike kroz temu, nudi sloboda aktivnog sudjelovanja, omogućeno je „zaustavljanje protoka vremena“, razvijanje, promatranje i mijenjanje dramskog svijeta i likova zamišljene dramske situacije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Miholić
(autor)