Pregled bibliografske jedinice broj: 1066093
Višedimenzijska uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta
Višedimenzijska uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta // Zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa „Sretna djeca - Različiti poticaji i varijacije u dječjem stvaralaštvu kroz umjetnost“ / Zaninović Tanay, Lj. ; Tanay, E. R. (ur.).
Zagreb: Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2017. str. 109-117 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1066093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višedimenzijska uloga dramske igre u stvaralačkom
procesu djeteta
(The multidimensional role of drama in the child's
creative process)
Autori
Miholić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa „Sretna djeca - Različiti poticaji i varijacije u dječjem stvaralaštvu kroz umjetnost“
/ Zaninović Tanay, Lj. ; Tanay, E. R. - Zagreb : Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2017, 109-117
Skup
Znanstveno-stručni skup „Sretna djeca":Različiti poticaji i varijacije u dječjem stvaralaštvu kroz umjetnost“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dramska igra, spontanost, kreativnost
(drama, spontaneity, creativity)
Sažetak
Dramska je aktivnost oblik učenja kroz iskustvo grupne interakcije i prorade sadržaja/tema kroz igranje uloga i scensku akciju. Jedan od osnovnih sastavnica u strukturi dramskog rada jesu dramske igre kroz čiju se primjenu potiču spontanost i kreativnost, pozitivna grupna kohezija, motorički habitus i senzoričke sposobnosti, kognitivne sposobnosti, verbalne i neverbalne komunikacijske vještine, samopouzdanje, socijalne vještine i dr. U izlaganju će biti prezentirane osnovne postavke dramske igre u kontekstu dječjeg biopsihosocijalnog razvoja, njezine povezanosti s sposobnošću simbolizacije i preuzimanje različitih uloga te njezine uloge u procesu odrastanja i njezine motivacijske uloge u procesu učenja u najširem smislu. Također, kroz nekoliko primjera biti će analizirana struktura dramske igre, prezentirati će se određene klasifikacije i mogućnosti primjene u skladu s postavljenim odgojno-obrazovnim, rehabilitacijskim i/ili terapijskim ciljevima, kao i ovisno o individualnim karakteristikama članova grupe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Miholić
(autor)