Pregled bibliografske jedinice broj: 1065997
Uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći zlostavljanoj djeci
Uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći zlostavljanoj djeci, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1065997 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći
zlostavljanoj djeci
(The role of teachers in recognizing and helping
abused children)
Autori
Labaš, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.11
Godina
2013
Stranica
65
Mentor
Bilić, Vesna
Ključne riječi
učitelj, učenik, zlostavljanje, škola
(teacher, pupil, abuse, school)
Sažetak
U ovom radu se raspravlja o važnosti ranog prepoznavanja problema zlostavljanja i načinima pružanja pomoći zlostavljanim učenicima a) tijekom odgojno-obrazovnog procesa i b) provođenjem preventivnih aktivnosti u razredu. Raspravlja se o obvezana i odgovornostima učitelja određenim zakonskim aktima i protokolima. Zaključno se ističe iznimna važnost učitelja u pružanju pomoći i zaštiti zlostavljane djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)