Pregled bibliografske jedinice broj: 1065797
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi // 5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse
Osijek, Hrvatska, 2015. str. 119-119 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1065797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi
(Speech and Language Pathologist – a Teacher in Medical School)
Autori
Müller, Gorana ; Milković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
ISBN
978-953-55555-1-3
Skup
5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatski znakovni jezik ; oštećenja sluha ; poučavanje
(Croatian Sign Language ; hearing impairments ; teaching)
Sažetak
Hrvatski znakovni jezik (HZJ) uveden je u medicinske škole u Hrvatskoj kao izborni predmet 2012. godine. Uvođenje predmeta potaknuto je istraživanjem o kvaliteti pružanja zdravstvenih usluga iz perspektive pacijenata s oštećenjem sluha (Pribanić i Milković, 2010). Svrha je ovog predmeta upoznati buduće medicinske djelatnike s osnovama HZJ-a i kulture gluhih, a sve s ciljem učinkovite komunikacije s gluhim i nagluhim pacijentima. Cilj je ovoga rada prikazati iskustvo predavanja HZJ-a u dvjema medicinskim školama, Vinkovci i Osijek. U radu će se ukratko prikazati sadržaj predmeta, zatim tehnike i metode poučavanja kao i ishodi učenja. Također, prikazat će se i iskustva učenika koji su izabrali ovaj predmet. Ona uključuju njihovu motivaciju, razumijevanje problematike oštećenja sluha te promjenu stavova o jeziku i kulturi gluhih, jednako tako i primjenu usvojenih znanja. Zaključno, ovim radom želi se istaknuti značaj i uloga logopeda kao nastavnika hrvatskog znakovnog jezika u medicinskim školama. Naime, studijski program Logopedija, na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pruža mogućnost učenja predmeta HZJ kroz četiri stupnja tj. četiri godine učenja, uz ostale predmete koji se bave problematikom oštećenja sluha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Marina Milković
(autor)