Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065797

Logoped – nastavnik u medicinskoj školi


Müller, Gorana; Milković, Marina
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi // 5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse
Osijek, Hrvatska, 2015. str. 119-119 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1065797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi
(Speech and Language Pathologist – a Teacher in Medical School)

Autori
Müller, Gorana ; Milković, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

ISBN
978-953-55555-1-3

Skup
5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
hrvatski znakovni jezik ; oštećenja sluha ; poučavanje
(Croatian Sign Language ; hearing impairments ; teaching)

Sažetak
Hrvatski znakovni jezik (HZJ) uveden je u medicinske škole u Hrvatskoj kao izborni predmet 2012. godine. Uvođenje predmeta potaknuto je istraživanjem o kvaliteti pružanja zdravstvenih usluga iz perspektive pacijenata s oštećenjem sluha (Pribanić i Milković, 2010). Svrha je ovog predmeta upoznati buduće medicinske djelatnike s osnovama HZJ-a i kulture gluhih, a sve s ciljem učinkovite komunikacije s gluhim i nagluhim pacijentima. Cilj je ovoga rada prikazati iskustvo predavanja HZJ-a u dvjema medicinskim školama, Vinkovci i Osijek. U radu će se ukratko prikazati sadržaj predmeta, zatim tehnike i metode poučavanja kao i ishodi učenja. Također, prikazat će se i iskustva učenika koji su izabrali ovaj predmet. Ona uključuju njihovu motivaciju, razumijevanje problematike oštećenja sluha te promjenu stavova o jeziku i kulturi gluhih, jednako tako i primjenu usvojenih znanja. Zaključno, ovim radom želi se istaknuti značaj i uloga logopeda kao nastavnika hrvatskog znakovnog jezika u medicinskim školama. Naime, studijski program Logopedija, na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pruža mogućnost učenja predmeta HZJ kroz četiri stupnja tj. četiri godine učenja, uz ostale predmete koji se bave problematikom oštećenja sluha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Milković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Müller, Gorana; Milković, Marina
Logoped – nastavnik u medicinskoj školi // 5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse
Osijek, Hrvatska, 2015. str. 119-119 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Müller, G. & Milković, M. (2015) Logoped – nastavnik u medicinskoj školi. U: 5. kongres hrvatskih logopeda: Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse.
@article{article, author = {M\"{u}ller, Gorana and Milkovi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {119-119}, keywords = {hrvatski znakovni jezik, o\v{s}te\'{c}enja sluha, pou\v{c}avanje}, isbn = {978-953-55555-1-3}, title = {Logoped – nastavnik u medicinskoj \v{s}koli}, keyword = {hrvatski znakovni jezik, o\v{s}te\'{c}enja sluha, pou\v{c}avanje}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {M\"{u}ller, Gorana and Milkovi\'{c}, Marina}, year = {2015}, pages = {119-119}, keywords = {Croatian Sign Language, hearing impairments, teaching}, isbn = {978-953-55555-1-3}, title = {Speech and Language Pathologist – a Teacher in Medical School}, keyword = {Croatian Sign Language, hearing impairments, teaching}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font