Pregled bibliografske jedinice broj: 1065726
Učitelji i edukacijsko uključivanje
Učitelji i edukacijsko uključivanje // Mini konferencija, završna konferencija projekta potpore za financiranje znanstvenih i umjetničkih istraživanja (2017-VIF-PI-05) Pokazatelji kvalitete inkluzije u osnovnoj školi – perspektiva i osnaživanje učitelja
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1065726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji i edukacijsko uključivanje
(Teachers and educational Inclusion)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Mini konferencija, završna konferencija projekta potpore za financiranje znanstvenih i umjetničkih istraživanja (2017-VIF-PI-05) Pokazatelji kvalitete inkluzije u osnovnoj školi – perspektiva i osnaživanje učitelja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učitelji, edukacijsko uključivanje
(teachers, educational inclusion)
Sažetak
Rad ukazuje na važnost uloge učitelja ali i o promjeni položaja učitelja u suvremenoj, inkluzivnoj školi. Prezentirani su rezultati dosadašnjih istraživanja o i s učiteljima u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)