Pregled bibliografske jedinice broj: 1065705
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1065705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i
razvoj emocionalne pismenosti
(Non-visual stimuli for children's artistic
expression and the development of emotional
literacy)
Autori
Kiseljak, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2011
Stranica
25
Mentor
Bilić, Vesna
Ključne riječi
djeca, likovno izražavanje, emocionalna pismenost
(children, artistic expression, emotional literacy)
Sažetak
U radu se raspravlja o nevizualnim poticajima za dječje likovno izražavanje i usmjeravanju predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanju svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanju razloga njihova nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, a što predstavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)