Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065686

Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima


Šavel, Hana
Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima, 2019., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1065686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima
(Puppetry as a tool in evolving positive self image for children with motoric disabilities)

Autori
Šavel, Hana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.09

Godina
2019

Stranica
47

Mentor
Damir Miholić

Ključne riječi
Scenska lutka, djeca s motoriĉkim teškoćama, pozitivna slika o sebi, kreativne terapije, terapija igrom
(Puppet, children with motor disabilities, positive self-image, creative therapies, play therapy)

Sažetak
Cilj istraživanja je dobiti uvid ukoliko primjena scenske lutke kao medija može utjecati na neke elemente slike o sebi kod učenika s drugačijim razvojem motoričkog funkcioniranja (samopoštovanje, socijalni odnosi, verbalno i neverbalno izražavanje). Sudionici ovog istraživanja bili su učenici Centra za odgoj i obrazovanje »Goljak« koji pohađaju program produženog stručnog postupka (PSP). Kronološka dob sudionica bila je od 10-14 godina. Ukupno je sudjelovalo 10 djece, 9 njih koji pohađaju 3. i 4. razred redovitog programa uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke te posebnog programa uz individualizirane postupke. S obzirom na cilj istraživanja, postavljenu hipotezu i istraživačka pitanja koristi se kvalitativni pristup te se kao tehnika prikupljanja podataka koristi fokus grupa. Istraživanje pokazuje da je u kreiranim uvjetima za kreativno izražavanje djece bilo moguće potaknuti spontanu igru i stvorilo siguran prostor za emocionalno izražavanje i otvorenu komunikaciju sudionika. Nakon upoznavanja grupe i njihovih specifičnih potreba i mogućnosti utvrđuje se kako se tijekom radionica za poticanje pozitivne slike o sebi može raditi na području emocionalnog razvoja, točnije na prepoznavanju pojmova, imenovanju i izražavanju emocija. Rezultati istraživanja potvrđuju polaznu hipotezu prema kojoj će primjena scenske lutke kao medija pozitivno utjecati na neke elemente slike o sebi kod učenika s motoričkim poremećajima (samopoštovanje, socijalni odnosi, verbalno i neverbalno izražavanje...). Preporuke za sljedeća istraživanja ovog tipa su izrada detaljnog protokola za bilježenje dojmova i uvođenje dodatnog promatrača na radionicama za bilježenje istih. Također se predlaže povećanje longitudinalnog tipa istog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Miholić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šavel, Hana
Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima, 2019., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Šavel, H. (2019) 'Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}avel, Hana}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {Scenska lutka, djeca s motori\^{c}kim te\v{s}ko\'{c}ama, pozitivna slika o sebi, kreativne terapije, terapija igrom}, title = {Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motori\v{c}kim poreme\'{c}ajima}, keyword = {Scenska lutka, djeca s motori\^{c}kim te\v{s}ko\'{c}ama, pozitivna slika o sebi, kreativne terapije, terapija igrom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}avel, Hana}, year = {2019}, pages = {47}, keywords = {Puppet, children with motor disabilities, positive self-image, creative therapies, play therapy}, title = {Puppetry as a tool in evolving positive self image for children with motoric disabilities}, keyword = {Puppet, children with motor disabilities, positive self-image, creative therapies, play therapy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font