Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065650

Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom


Rorić, Ana Maria
Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1065650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom
(Drama approach in encouraging social competences in students with cerebral palsy)

Autori
Rorić, Ana Maria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
43

Mentor
Miholić, Damir

Ključne riječi
cerebralna paraliza, socijalne kompetencije, dramski pristup
(cerebral palsy, social competences, drama approach)

Sažetak
Socijalna kompetencija može se definirati kao odnos prema sebi i svojim osjećajima te odnos prema drugima, njihovim osjećajima i potrebama. Smatra se da je dijete socijalno kompetentno ukoliko je usvojilo prosocijalna ponašanja (npr. dijeljenje, pomaganje, suradnja…) i određene vještine koje mu omogućavaju razumijevanje svoje okoline i snalaženje u svakodnevnim situacijama te uspješno postizanje osobnih ciljeva. Ukoliko ima usvojena ta ponašanja, u odnosima s vršnjacima i odraslima dijete je emocionalno osjetljivije i pokazuje pozitivnije oblike ponašanja nego što to čini manje kompetentno dijete. Sposobnost kontrole egocentričnog, impulzivnog i neprimjerenog ponašanja također je odraz usvojenih socijalnih vještina. Ponekad se djeca teško nose s neugodnim emocijama kao što su strah, ljutnja i frustracija što im može otežavati stjecanje socijalnih vještina pa je sastavni dio unaprjeđivanja socijalne kompetencije djeteta pomoći mu kvalitetno regulirati svoje emocije. Djeca s teškoćama u razvoju mogu imati teškoće u usvajanju tih ponašanja i kontroliranja svojih emocija. Temeljno polazište u dramskom radu sa djecom s teškoćama u razvoju je pružiti mogućnost svakom djetetu da maksimalno razvije svoju osobnost u fizičkom, psihičkom i socijalnom aspektu unatoč poteškoćama kojima je zahvaćeno. Pri tom je nužno uvažavati sve specifičnosti zdravstvenog, fizičkog i psihološkog stanja djeteta u trenutku provođenja pojedinih dramskih aktivnosti te pronaći pravu mjeru u postavljanju zadataka i zahtjeva pred svakog pojedinca (Janković i sur.2000). U ovom radu osvrnut ćemo se na utjecaj dramskog pristupa kod učenika s cerebralnom paralizom i prikazati projekte i istraživanja vezana uz ovu temu te krajnje rezultate i prikazati rezultate kvalitativnog istraživanja koje je provedeno u osnovnoj školi centra za obrazovanje i odgoj "Goljak".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Miholić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rorić, Ana Maria
Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom, 2018., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Rorić, A. (2018) 'Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod učenika s cerebralnom paralizom', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rori\'{c}, Ana Maria}, year = {2018}, pages = {43}, keywords = {cerebralna paraliza, socijalne kompetencije, dramski pristup}, title = {Dramski pristup u poticanju socijalne kompetencije kod u\v{c}enika s cerebralnom paralizom}, keyword = {cerebralna paraliza, socijalne kompetencije, dramski pristup}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rori\'{c}, Ana Maria}, year = {2018}, pages = {43}, keywords = {cerebral palsy, social competences, drama approach}, title = {Drama approach in encouraging social competences in students with cerebral palsy}, keyword = {cerebral palsy, social competences, drama approach}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font