Pregled bibliografske jedinice broj: 1065640
Social-emotional and academic competence in Croatian inclusive classes
Social-emotional and academic competence in Croatian inclusive classes // Multiplier Event on good practice for school inclusion, EBE EUSMOSI project
Ljubljana, Slovenija, 2017. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1065640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Social-emotional and academic competence in
Croatian inclusive classes
Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela ; Stančić, Zrinjka ; Lisak, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Multiplier Event on good practice for school inclusion, EBE EUSMOSI project
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 02.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
social-emotional competence, students, inclusive classroom
Sažetak
Prikazane su razlike u socio-emocionalnoj kompetenciji i školskom postignuću učenika u odnosu na kvalitetu inkluzije pojedine škole.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Daniela Cvitković
(autor)
Zrinjka Stančić
(autor)
Anamarija Žic-Ralić
(autor)
Natalija Lisak Šegota
(autor)