Pregled bibliografske jedinice broj: 1065535
TRENING I MENTORIRANJE NA PRIMJERU TRGOVAČKIH PODUZEĆA IKEA I LIDL
TRENING I MENTORIRANJE NA PRIMJERU TRGOVAČKIH PODUZEĆA IKEA I LIDL, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1065535 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRENING I MENTORIRANJE NA PRIMJERU TRGOVAČKIH
PODUZEĆA IKEA I LIDL
(COACHING AND MENTORING ON THE EXAMPLE OF TRADING
COMPANIES IKEA AND LIDL)
Autori
Prohaska, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
24.04
Godina
2020
Stranica
44
Mentor
Vrdoljak Raguž, Ivona
Ključne riječi
mentorstvo, trening, trgovačka poduzeća
(mentoring, coaching, trading companies)
Sažetak
Svijet više nije mjesto u kojem je dovoljno samo znati raditi određeni posao i imati radnike koji će poslušati sve što im se naredi bez prigovora. Kroz, otprilike, zadnja dva desetljeća svjetske organizacije su uvidjele kako im poslovanje neće opstati bez kvalitetnog vodstva, prilagođavanja potrebama klijenata i kupaca, a najviše kvalitetnih i efikasnih zaposlenika. Menadžment ljudskih potencijala postaje sve kompleksniji i zahtjeva puno više nego što je to bilo potrebno prije. Zaposlenicima je potrebno osjećati se sigurno i slobodno unutar organizacije. Bez toga poduzeća od njih ne mogu očekivati da će htjeti ostati na svom radnom mjestu i graditi karijeru unutar same organizacije. Zbog toga uvode se razni programi i sustavi potpore koji će zaposlenicima omogućiti brži i kvalitetniji razvoj u promjenjivoj okolini kakva je prisutna u današnjem svijetu, posebice onom poslovnom. Tu se javljaju koncepti mentoriranja i treniranja koji dobivaju na sve većoj važnosti. Rad, pojmovno i kroz trgovačka poduzeća IKEA i Lidl, obrađuje pristupe koji se očekuju od mentora i trenera u svrhu uvođenja novih zaposlenika u poslovanje organizacija te da im, ako je potrebno, pomognu pri rješavanju problema na poslu, ali i pruže podršku privatno. Osim toga, prikazano je i kako oni koji vrše obrazovanje i obuku zaposlenika dolaze do takve mogućnosti i kroz što sve moraju proći kako bi bili sposobni i spremni uopće pružiti takvu vrstu podrške i profesionalnog usmjeravanja. Kroz razvojne programe zaposlenika stječu se kompetencije koje pomažu poduzeću razviti bolje komparativne prednosti pred konkurencijom koja je sve oštrija i zahtjevnija najviše po pitanju prilagodbe zahtjevima klijenata i onima koji sudjeluju u poslovanju i razvoju poduzeća kao zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija